NEWSFLASH...
The Unkeeper
ανάγνωση

The Unkeeper: Προσοχή από το «Αρπακτικό»

The Unkeeper: Προσοχή από το «Αρπακτικό»

Σοκάρει το ρεπορτάζ του inside Story με το θέμα: Ποιος παρακολουθούσε το κινητό του Θανάση Κουκάκη; Το σοκ είναι πως για ένα φιλήσυχο και καθόλου προκλητικό ρεπόρτερ «φοβήθηκαν» κάποιοι για τα θέματα και το ρεπορτάζ που έκανε; Το άλλο σοκ, δε θα μάθουμε ποτέ από τα ρεπορτάζ που ήθελε να κάνει τι αφορούσε; Σίγουρα ο ίδιος δε θα τολμήσει ποτέ να αναφερθεί. Το blogspot.edolio5 ήταν το link που άνοιξε ο ρεπόρτερ και μπόρεσε να εισέλθει στη συσκευή ο κοριός. Τι αποδεικνύει ακόμη μία φορά η περίπτωση αυτή; Ότι οι δημοσιογράφοι έχουν δύναμη, την οποία κάποιοι τη φοβούνται και πράττουν αναλόγως για την κάμψουν.

Το Ταμείο Ανάκαμψης θα χρηματοδοτήσει και διαφημιστικές εταιρίες, όσες πιστές προσέλθετε.

Ο Antenna με το ANT1+ μπήκε στη μάχη του video streaming. Η συνδρομή 4,99 ευρώ το μήνα, για τους τρεις πρώτους μήνες μόνο. Μετά πάμε στα 7,99 ευρώ. Δεν θα χτυπηθεί έτσι το Netflix. H νέα σειρά του Γιώργου Καπουτζίδη «ΣΕΡΡΕΣ» είναι καλός κράχτης, αλλά φτάνει για να πείσει το ελληνικό κοινό; Σίγουρα όχι.

Στις 15 Απριλίου η Goldman Sachs ανοίγει γραφείο στην Αθήνα. Ποια εταιρεία επικοινωνίας την έχει αναλάβει;

Ο Πρόεδρος της ΕΡΤ Κωνσταντίνος Ζούλας δήλωσε: «Θεωρίες και συνωμοσιολογίες για τον τρόπο που λειτουργεί η Nielsen έχουν γραφτεί πολλές, αλλά δεν είναι πειστικές, καθώς, μια διεθνώς καταξιωμένη εταιρεία δεν θα διακινδύνευε τη φήμη της μεροληπτώντας υπέρ κάποιων εκπομπών και σε βάρος άλλων. Αλλά εδώ προκύπτει ένα μάλλον αντικειμενικό ζήτημα. Είναι άραγε αντιπροσωπευτικά της ελληνικής κοινωνίας τα περιβόητα 1.200 μηχανάκια από τα οποία προκύπτουν τα νούμερα τηλεθέασης; Διότι, καλώς ή κακώς, από τις εκατό τηλεοράσεις που ήταν ανοιχτές χθες βράδυ σε μια μεγάλη πολυκατοικία, όλοι, μάλλον, έχουμε τη βεβαιότητα ότι σίγουρα περισσότερες από τέσσερις ήταν συντονισμένες με το “Μουσικό Κουτί”…». Η δήλωση αυτή έγινε με αφορμή τη χαμηλή τηλεθέαση που σημείωσε το Μουσικό Κουτί στην εκπομπή που ήταν αφιερωμένη στην Ουκρανία. Αγαπητέ Κωνσταντίνε δεν έπρεπε καθόλου να ασχοληθείς και να μπεις στο τρυπάκι της τηλεθέασης. Η εκπομπή και το θέμα της από μόνα τους ήταν μεγάλη επιτυχία.

Το σήριαλ αυτό με το OPEN, πουλιέται - δεν πουλιέται, έχει γίνει λάστιχο. Οι λόγοι, βέβαια, προφανείς, διότι έτσι ρίχνουν την τιμή του και τη διαπραγματευτική του δύναμη. Ένα είναι βέβαιο, ότι όποιος το αγοράσει θα «αγοράσει» και τα 80 εκατ. χρέος.

Tο SHOPFLIX παίζει πολύ δυνατά στη διαφήμιση και είναι πασιφανής ο λόγος. Σύμφωνα με την Spotmonitor στην Αθήνα στο Top 10 διαφημιζόμενοι στο ραδιόφωνο στο διάστημα 04 - 10/04/2022 είναι ήδη στην 4η θέση.

  1. COSMOTE
  2. ΜΑΣΟΥΤΗΣ
  3. ALPHA BANK
  4. SHOPFLIX.GR
  5. UNI-PHARMA
  6. WIND HELLAS
  7. APOLLONIAN NUTRITION (MÖLLER'S)
  8. ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΑΧΕΙΑ ΑΕ
  9. ΛΙΝΤΛ ΕΛΛΑΣ & ΣΙΑ ΟΕ
  10. REGENCY ENTERTAINMENT

Στην Ελλάδα σημειώνει αύξηση η διαφημιστική δαπάνη στο διαδίκτυο, μάλιστα κάποιοι λένε ότι αγγίζει τα ποσά της τηλεοπτικής διαφημιστικής δαπάνης.

Θα χρειαστεί άμεσα η κυβέρνηση να ενεργοποιήσει νόμους και να πάρει αποφάσεις για την ενίσχυση του τύπου. Η έντυπη αγορά πιέζεται πολύ.

Ο Υπουργός κ. Βορίδης δήλωσε ότι μέσα στον Απρίλιο θα εκδοθούν και οι 5 αποφάσεις για την εφαρμογή του νόμου για το Lobbying. Υπενθυμίζουμε ότι ο σχετικός νόμος ψηφίστηκε το Σεπτέμβριο του 2021. Ίδωμεν και θα επανέλθουμε αναλυτικά.

Αξίζουν συγχαρητήρια στον ΣΔΕ για το Global Marketer Conference 2022, το οποίο πραγματοποιήθηκε δια ζώσης, για πρώτη φορά στην Αθήνα, με τη συμμετοχή 800+ επαγγελματιών του Marketing και της Επικοινωνίας από 30 χώρες του κόσμου. Η διοργάνωση έγινε σε συνεργασία με την Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων (WFA).

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr