«Εκτός» δουλειάς γιατί;
Τα τελευταία χρόνια πληθαίνουν τα φυσικά φαινόμενα αυξημένης έντασης που προκαλούν μεγάλες καταστροφές στην περιουσία των επιχειρήσεων. Αυτό, σε συνδυασμό με τις αυξημένες τιμές υλικών, και τις διαταραχές της εφοδιαστικής αλυσίδας που έφερε ο covid, επιφέρει μεγάλα χρονικά διαστήματα που μια επιχείρηση μπορεί να βγει «εκτός» δουλειάς.
Ο κλάδος του τουρισμού είναι ιδιαίτερα εκτεθειμένος σε αυτά τα φαινόμενα, καθώς δραστηριοποιείται σε παραθαλάσσια μέρη που συνήθως πλήττονται πιο άμεσα, και εκ φύσεως έχει εκτεθειμένη την περιουσία της στο ύπαιθρο. Επιπλέον, ο εποχικός της χαρακτήρας απαιτεί άμεσες ενέργειες αποκατάστασης ζημιών, συχνά με αυξημένα κόστη, λόγω του επείγοντος.
Επιπλέον, cyber κίνδυνοι όπως online απάτες, «phishing», και φαινόμενα hacking, (cyber κίνδυνοι) απειλούν τη σχέση εμπιστοσύνης που αναπτύσσει μια επιχείρηση με τους πελάτες της εντός και εκτός της χώρας, αφορά τον τουρισμό αλλά και όλους τους κλάδους. Και εδώ μπαίνουμε στο κομμάτι που έχει να κάνει με τη φήμη και την πελατεία, στις σχέσεις της επιχείρησης με τους εργαζομένους, τους μετόχους και την κοινωνία.
Ειδικά για τους cyber κινδύνους και με την αύξηση της επιρροής των social media, οι κίνδυνοι «φήμης» μπορούν να έχουν καταλυτική επιρροή στον κύκλο εργασιών μιας επιχείρησης, είναι δε συχνά τα φαινόμενα (κυρίως στις ΗΠΑ ως πρωτοπόρος περιοχή στα θετικά και τα αρνητικά της τεχνολογικής εξέλιξης) μια εταιρεία να οδηγείται σε ριζικές αλλαγές ακόμα και rebranding ώστε να ξεφύγει από τα δεσμά της κακής φήμης που δημιουργείται.
Σχόλια