Για πολλούς η γενιά των millennials αποτελεί ένα μυστήριο και δεν μπορούν να αντιληφθούν τις ανάγκες τους. Είναι όμως ιδιαίτερα σημαντικοί καθώς αποτελούν το 23% του συνολικού πληθυσμού της Ευρώπης, 25% του πληθυσμού της Αμερικής και αποτελούν την ταχύτερα αναπτυσσόμενη γενιά της Αμερικής!
Είναι λοιπόν ένα πολύ μεγάλο target group και για να το προσεγγίσουμε πρέπει πρώτα να μάθουμε ποιοι είναι, τι τους ενδιαφέρει και πως συμπεριφέρονται.
Ας ξεκινήσουμε με το ποιοι είναι οι millennials.
Millennials ονομάζονται όσοι έχουν γεννηθεί από το 1981 έως το 2000. Είναι ιδιαίτερα απαιτητικοί, αναζητούν την αξία σε κάθε πλευρά της ζωής τους και έχουν επηρεαστεί από την οικονομική κρίση. Ας δούμε όμως τους millennials σε αριθμούς σύμφωνα με την έρευνα της IPG Mediabrands:
36% αναφέρουν ότι τα brands παίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή τους
30% έχουν σχολιάσει προϊόντα online
76% κάνουν γενική έρευνα online πριν αγοράσουν κάτι
43% αισθάνονται ενόχληση εάν δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο
52% ακολουθούν μάρκες στα social media
Ας δούμε τώρα τι πρέπει να κάνετε για να προσεγγίσετε τους millennials στο ξενοδοχείο σας.
1. Δωρεάν wifi
Οι millennials θέλουν να είναι πάντα συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο σε όποιο χώρο του ξενοδοχείου και αν βρίσκονται. Είναι λοιπόν πολύ σημαντικό όλοι οι χώροι του ξενοδοχείου από τα δωμάτια έως την πισίνα να έχουν ασύρματη σύνδεση στο διαδίκτυο. Επίσης οι millennials συνήθως ταξιδεύουν με πάνω από μία συσκευές (κινητό, λάπτοπ, tablet, e-reader) άρα είναι πολύ σημαντικό να μην υπάρχει όριο στον αριθμό των ατόμων που μπορούν να συνδεθούν ανά δωμάτιο.
2. Ισχυρή παρουσία στις μηχανές αναζήτησης
Σύμφωνα με έρευνα της Yahoo Advertising το 80% των millennials χρησιμοποιούν κάποια από τις μηχανές αναζήτησης προκειμένου να μάθουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ταξίδι και τον προορισμό που έχουν επιλέξει. Οι περισσότερες αναζητήσεις αφορούν:
52% Άρθρα για τον προορισμό
41% Άρθρα για δραστηριότητες στον τόπο προορισμού
52% Φωτογραφίες από τον τόπο προορισμού
35% Videos για τον προορισμό
Συνεπώς είναι ιδιαίτερα σημαντικό η παρουσία σας στις μηχανές αναζήτησης να είναι έντονη προκειμένου οι millennials να μπορούν να μάθουν όσο το δυνατόν περισσότερα πράγματα για το ξενοδοχείο σας.
3. Social Media
Τα social media είναι ένας τρόπος επικοινωνίας με τους πιθανούς φιλοξενούμενους. Μπορείτε όχι μόνο να προβάλετε το ξενοδοχείο και τις υπηρεσίες σας αλλά και να απαντήσετε σε ερωτήσεις και προβλήματα που μπορεί να προκύψουν γρήγορα και εύκολα.
Στους millennials αρέσει όχι μόνο να μοιράζονται τα νέα και τις εμπειρίες τους διαδικτυακά αλλά και να αλληλοεπιδρούν με τους άλλους. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Google, το 50% των millennials σχολιάζει ή κάνει like σε κάποιο post φίλου του τουλάχιστον μία φορά τη μέρα. κατά την διάρκεια των διακοπών τους οι millennials συνηθίζουν να περιγράφουν και να φωτογραφίζουν οτιδήποτε τους εντυπωσιάσει. Τι καλύτερο λοιπόν από την προώθηση που έρχεται από τους ευχαριστημένους πελάτες;
4. Online Υπηρεσίες check in, taxi, εισιτήρια
Όπως θα έχετε καταλάβει μέχρι τώρα οι millennials θέλουν να έχουν την δυνατότητα να βρίσκουν τα πάντα online και να μην χάνουν τον χρόνο τους σε αναμονές. Το ιδανικό θα ήταν να μπορούν να επισκεφτούν ένα site το οποίο θα συγκεντρώνει όλες τις υπηρεσίες που θα χρειαστούν κατά την διάρκεια του ταξιδιού τους. Τέτοιες υπηρεσίες είναι η εύρεση αεροπορικών εισιτηρίων, online check in για το ξενοδοχείο, η μεταφορά με taxi από το αεροδρόμιο στο ξενοδοχείο, εύρεση και εισιτήρια για διάφορες δραστηριότητες κ.ά. Όσες περισσότερες υπηρεσίες προσφέρετε τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να προσελκύσετε τους millennials.
5. Mobile Responsive Website
Είναι ιδιαίτερα σημαντικό όλες οι εφαρμογές που αναπτύσσετε να είναι εύκολα προσβάσιμες από όλες τις συσκευές και όχι μόνο από τον υπολογιστή. Σύμφωνα με έρευνα της Yahoo Advertising, το 74% των millennials συνδέεται στο διαδίκτυο μέσω κινητών ή tablet και το 46% κάποια ταξιδιωτική κράτηση. Όπως είναι φυσικό εάν το website σας δεν είναι mobile responsive θα χάσετε ένα μεγάλο μέρος του target group σας.
6. Υψηλή ποιότητα σε χαμηλές τιμές
Αρκετά όμως με την τεχνολογία. Οι millennials αποτελούν μια γενιά που δεν είναι διατεθειμένη να ξοδέψει πολλά χρήματα, είτε γιατί δεν τα έχει είτε γιατί προτιμά να τα ξοδέψει αλλού. Για αυτό το λόγο οι millennials ψάχνουν για τις λεγόμενες value for money υπηρεσίες. Τι σημαίνει αυτό; Ότι αναζητούν μοναδικές εμπειρίες σε προσιτές τιμές. Εάν καταφέρετε να τους ικανοποιήσετε όχι μόνο θα σας επισκεφτούν παραπάνω από μια φορές αλλά θα το διαδώσουν και στους φίλους τους.
7. Βιωσιμότητα
Τα τελευταία χρόνια ακούμε τον όρο βιωσιμότητα όλο και περισσότερο. Πώς σχετίζετε όμως αυτό με τον κλάδο του τουρισμού; Οι millennials ενδιαφέρονται όλο και περισσότερο για την βιωσιμότητα και την προστασία του περιβάλλοντος και είναι ιδιαίτερα επικριτικοί σε αντίθετες πρακτικές. Σύμφωνα με έρευνες της Nielsen, οι millennials είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα χρήματα εάν το προϊόν ή υπηρεσία που θα λάβουν είναι περιβαλλοντολογικά βιώσιμη. Μπορείτε να το εκμεταλλευτείτε αυτό με διάφορους τρόπους όπως διάφορες περιβαλλοντολογικές εκδηλώσεις αλλά και μέσα από τον τρόπο λειτουργίας του ξενοδοχείου σας.
8. Οι διακοπές είναι εμπειρία
Έχει περάσει ο καιρός που οι ταξιδιώτες ενδιαφέρονταν μόνο για ένα άνετο κρεβάτι, ένα καθαρό μπάνιο και μια ασφαλή τοποθεσία. Οι millennials θέλουν παραπάνω. Η γενιά των millennials διαφέρει από την προηγούμενη γενιά στον τρόπο που ξοδεύει τα χρήματα. Οι προηγούμενες γενιές ενδιαφέρονταν να ξοδέψουν χρήματα σε απτά αντικείμενα ενώ οι millennials προτιμούν να ξοδεύουν σε εμπειρίες όπως τα ταξίδια, οι διαφορετικές κουλτούρες και γενικότερα ότι μπορεί να τους μείνει αξέχαστο. Αυτό μπορείτε να το πετύχετε έχοντας θεματικά δωμάτια και προσφέροντας αξέχαστες εμπειρίες όπως μια εκδρομή στην φύση ή η συμμετοχή στα ήθη και έθιμα του τόπου που επισκέφτηκε.
9. Τοπική γαστρονομία
Όπως αναφέραμε και παραπάνω οι millennials ενδιαφέρονται για νέες εμπειρίες που θα τους μείνουν αξέχαστες, μία από αυτές είναι και η τοπική κουζίνα. Προσθέστε στο μενού που προσφέρετε τοπικά εδέσματα με φρέσκα και ποιοτικά υλικά. Δημιουργείστε κάτι διαφορετικό από ότι έχουν στην καθημερινότητα τους και όχι ότι προσφέρουν όλοι οι άλλοι.
10. Branding
Αφήσαμε το πιο σημαντικό για το τέλος, το branding. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό το ξενοδοχείο σας να έχει μια ταυτότητα, να στοχεύει σε ένα συγκεκριμένο κοινό. Οι millennials ταυτίζονται, προτιμούν και είναι πιστοί σε brands που αντιπροσωπεύουν τις ίδιες απόψεις και αξίες με αυτούς. Πρέπει λοιπόν να καταλάβετε ποιοι είναι οι millennials, και να δημιουργήσετε μια εικόνα οικεία προς αυτούς.
Η EyeWide μπορεί να σας βοηθήσει να ενισχύσετε της διαδικτυακή σας παρουσία και να προσεγγίσετε με όλους τους παραπάνω τρόπους τους millennials.
Σχόλια