NEWSFLASH...
TourismLab
ανάγνωση

Τι είναι καλύτερο από το Σαββατοκύριακο; Το Greekend!

Τι είναι καλύτερο από το Σαββατοκύριακο; Το Greekend!

Το Σαββατοκύριακο μετονομάζεται σε… Greekend.

Ποια είναι τα κομμάτια του παζλ που συνθέτουν το σύγχρονο ελληνικό Σαββατοκύριακο; Τι κάνει αυτές τις 48 ώρες τις απολαυστικότερες όλης της εβδομάδας; Και τελικά τι κάνουμε όταν οι φίλοι μας από το εξωτερικό έρχονται στην Ελλάδα για ΣΚ;

Ωραία η επίσκεψη στην Ακρόπολη ή o Λευκός Πύργος. Οι τουρίστες όμως πλέον αναζητούν, ολοένα και περισσότερο, εμπειρίες που θα επέλεγε ένας Αθηναίος ή μια Θεσσαλονικιά που γνωρίζουν καλά τις πόλεις τους.

Και η νέα καμπάνια του ΕΟΤ φαίνεται να έλαβε το γεγονός αυτό σοβαρά στα υπόψιν. «Greekend: End your week like a Greek», είναι το κεντρικό σύνθημά της, ενώ ο πρωταγωνιστής της αφήνεται στο να βιώσει το «αυθεντικό ελληνικό σαββατοκύριακο» στις δύο μεγαλύτερες πόλεις της χώρας.

Το Σαββατοκύριακο μετονομάζεται σε… Greekend

Και πράγματι, κάθε γνώστης της πρωτεύουσας και της συμπρωτεύουσας μπορεί να αναγνωρίσει όλα τα μέρη που εμφανίζονται σε οποιαδήποτε σεκάνς της καμπάνιας. Και αυτό συμβαίνει γιατί η καμπάνια έχει στοχεύσει στην... “καρδιά” του πραγματικού Greekend.

Βόλτες με λιακάδα στο κέντρο της Αθήνας που σφύζει από περατζάδες. Καφές στο χέρι σε μία από τις νέες αφίξεις στα cafe της πόλης που έχουν όμορφο design και specialty coffees. Παραλιακό χάζι με χρωματιστό μηχανάκι… και κάλτσες. Ανακάλυψη και ψώνια γαστρονομικών ελληνικών θησαυρών ή προϊόντων Ελλήνων σχεδιαστών. Κρασί, τέχνες, bars, μουσική, ποτό και φλερτ….

Τι είναι καλύτερο από το Σαββατοκύριακο; Το Greekend!

Ο στόχος του ΕΟΤ και του υπουργείου Τουρισμού ήταν να προβληθεί «η όμορφη πλευρά της ζωής στις ελληνικές πόλεις». Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη «επανασυστήνονται στο κοινό ως δύο μεγάλες πόλεις, ιδανικές για ένα ζωντανό city-break».

Σε πρώτη φάση το «concept greekend» θα προβληθεί σε δέκα χώρες που έχουν εκδηλώσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Ελλάδα, όπως η Γαλλία, η Γερμανία, η Δανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ισπανία, η Ιταλία, η Ολλανδία, η Πολωνία, η Σουηδία και το Ισραήλ.

Αργότερα η καμπάνια αναμένεται να εμπλουτιστεί με άλλες μεγάλες ελληνικές πόλεις που έχουν απευθείας σύνδεση με αεροδρόμια του εξωτερικού ώστε να μπορούν να υποστηρίξουν ένα επιτυχημένο Greekend.

Τι είναι καλύτερο από το σαββατοκύριακο, ρωτά ο πρωταγωνιστής της καμπάνιας: «Το greekend» είναι η απάντηση.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr