Στο ΣΚΑΙ δεν έχουν κανένα θέμα να παραδώσουν στον Τούρκο παραγωγό ό,τι μη ενημερωτικό στο πρόγραμμα του σταθμού. Που σημαίνει θα πήξουμε στα reality τύπου Love, style rock και δεν συμμαζεύεται και βέβαια θα έρθουν και τα σήριαλ.
Τελικά και ο Σασμός βρήκε τον Άγιο του. Δεν τον έκαμψε στην τηλεθέαση ούτε η Μάνη, ούτε η Θεσσαλία, ούτε ο Άγιος Δομίνικος, αλλά τα Φάρασα και η Κόνιτσα. Δείτε την προηγούμενη Πέμπτη, ημέρα προβολής του σήριαλ με τη ζωή του Αγίου Παϊσίου τι έδειξαν τα μηχανάκια της Nielsen.
- ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΦΑΡΑΣΑ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ - MEGA: 1.610 εκ. τηλεθεατές και τηλεθέαση: 32,8%
- ΣΑΣΜΟΣ - ALPHA: 1.526 εκ. τηλεθεατές και τηλεθέαση: 30,3%
- Η ΓΗ ΤΗΣ ΕΛΙΑΣ - MEGA: 1.210 εκ. τηλεθεατές και τηλεθέαση: 24,1%
- ΑΓΡΙΕΣ ΜΕΛΙΣΣΕΣ - ANTENNA: 841 εκ. τηλεθεατές και τηλεθέαση 17,9%
Πρόεδρος η Έλενα Παπαβασιλείου βγήκε, παρακαλώ, στις εκλογές που διεξήχθησαν για το νέο Δ.Σ. του ΣΕΔΙΚΕ πριν μία εβδομάδα. Είναι το επίσημο όργανο των Ερμηνευτών Διαφημιστικών Κειμένων Ελλάδας. Οι υπόλοιποι: Γ. Γραμματέας: Τάνια Παλαιολόγου, Ταμίας: Θοδωρής Σμέρος, Αναπλ. Μέλος: Σπύρος Ζουπάνος. Είναι ο σύλλογος που μας χαρίζει φωνές και ήρωες στα διαφημιστικά μας.
Η συνεργασία μεταξύ Ομίλου ΟΤΕ και Mindshare για το Campaign Planning και το Media Buying όλων των προϊόντων και υπηρεσιών του Ομίλου στην Ελλάδα, ανανεώνεται για τα έτη 2022 και 2023. Και μία ανακοίνωση για το διαφημιστικό agency παρακαλώ. Για το ύψος του Budget κάτι να γνωρίζαμε;
Greekend είναι ο νέος όρος του ΕΟΤ για να διαφημίσουν στους Ευρωπαίους τις σύντομες, αλλά χορταστικές, αποδράσεις του Σαββατοκύριακου, σε κάποια ελληνική πόλη. Έξυπνο και μακάρι να φέρει αποτελέσματα. Μια δουλειά της Ogilvy που βέβαια απορρέει και από το μεγάλο budget. Θυμίζει έντονα σκηνοθετικά τις σειρές του NETFLIX και προσωπικά εκεί με το γύρο και το σουβλάκι χωλαίνει.
Ο πιο περιζήτητος πελάτης η united media. Σφάζονται παλληκάρια.
Τι γίνεται δεν συνεννοούνται μεταξύ τους, διότι στο spec ύψους 232.500 ευρώ της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας είχαμε 5 συμμετοχές, ναι, καλά διαβάσατε, 5 προτάσεις και όλες από τη μια πλευρά του φεγγαριού. Έχουμε λοιπόν, για το έργο «Σύμβουλος δημοσιότητας, επικοινωνίας και ευαισθητοποίησης» να υποβάλλουν προσφορές η κοινοπραξία Choose/ Precise Strategy, Palladian, Intraway, Κατακόρυφο και Stratis. Μεταξύ μας την έχει κάνει την... επιλογή της...
Εκτός ΔΣ του OPEN και ο εκδότης της Δημοκρατίας και της Εστίας Γιάννης Φιλιππάκης χωρίς να σπάει η πολύ καλή τους σχέση. Η είδηση είναι η άφιξη του Γιάννη Λάτσιου.
Μνήσθητι μου κύριε. Το ένα λάθος μετά το άλλο. Τι ανακύκλωση δεινοσαύρων στην ελληνική τηλεοπτική επιχειρηματικότητα δεν λέγεται;
Το Mega βγήκε μπροστά και κέρδισε την εμπιστοσύνη του κοινού στο διάγγελμα του Πούτιν. Η παλιά συνήθεια του Έλληνα τηλεθεατή στα έκτακτα γεγονότα το γυρίζομε στο Mega. Και αναρωτιέσαι οι άλλοι σταθμοί; Realities και σήριαλ. Να σημειώσουμε ο ΣΚΑΙ διέκοψε το πρόγραμμά του, αλλά γρήγορα επιστροφή στο reality. Βέβαια τα καλύτερα αντανακλαστικά στο OPEN που έχει ανταποκριτές σε όλες τις πρωτεύουσες.
Και όλη η αγορά μιλά για τον Μελισσανίδη και τα τηλεοπτικά του όνειρα. Είναι απίστευτη η παραφιλολογία, ποιο κανάλι θα αγοράσει ποιο θα νέο θα δημιουργήσει, πως θα το πει κ.α. Το μόνο σίγουρο ότι θα μπει στην τηλεοπτική αρένα και αν αντέξει...
Φορτσάρει το κανάλι της Νέας Κηφισιάς, και εννοούμαι τον ALPHA, μπας και μπορέσει να πάρει κάποιο μερίδιο στην τηλεθέαση διότι έχει μείνει πίσω. Τις Παρασκευές το βράδυ θα προβάλλονται τα «Νεοκλασικά», η νέα σειρά η οποία θα «αναβιώνει» παλιά θεατρικά έργα που έκαναν μεγάλη επιτυχία στον κινηματογράφο. Έξυπνο για να πετύχει, όμως όχι προβολή απέναντι από τους Συμπέθερους. Τα Σάββατα θα έχει το μουσικό σόου «Chart Show - Your Countdown», με τη Δέσποινα Βανδή, με Top 30 που θα περιλαμβάνουν αγαπημένα τραγούδια από όλα τα είδη και όλες τις δεκαετίες. Το παρουσίαζε παλιά η Γερμανού.
Τέλος, έρχεται και το «Total Black Out», ένα τηλεπαιχνίδι που προβαλλόταν παλαιότερα (ως «Black Out») στον ΑΝΤ1, αυτή τη φορά με παρουσιαστή τον τραγουδιστή και συνθέτη, Αναστάσιο Ράμμο.
Ξιφούλκησε και δικαίως ο Κώστας Μαχαίρας, Διευθυντής Απόδημου Ελληνισμού/ ΕΡΤ στην παραφιλολογία για την εκπομπή « Η Φωνή της Ελλάδας». Διαβάστε αναλυτικά εδώ την θέση του.
Θα σημειώσουμε και την είδηση ότι: Η ΕΡΤ τον επόμενο μήνα θα παρουσιάσει το ERTflix international, μια πλατφόρμα για τους Έλληνες ομογενείς όπου θα ενταχθεί η ERT World live και «Η Φωνή της Ελλάδας» live.
Τι μαθαίνει κανείς στα τηλεπαιχνίδια: Η ερώτηση τι προϊόν πρόβαλε η πρώτη τηλεοπτική διαφήμιση που έπαιξε ποτέ, το 1941; Χαρτί κουζίνας, καλλυντικά ρολόγια ή σπίρτα; Η απάντηση ευκολάκι….
Σχόλια