NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

Αυξημένο το ενδιαφέρον για τηλεκπαίδευση στην ΕΕ - Τα ποσοστά στην Ελλάδα

Αυξημένο το ενδιαφέρον για τηλεκπαίδευση στην ΕΕ - Τα ποσοστά στην Ελλάδα

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, μια από τις λέξεις που μπήκε περισσότερο στο λεξιλόγιο μας, πέρα από την τηλεργασία, ήταν και η τηλεκπαίδευση. Ολοένα και περισσότεροι επέλεγαν (ή απαιτούνταν να επιλέξουν) την πραγματοποίηση των μαθημάτων τους μέσω του διαδικτύου, χωρίς φυσική παρουσία σε κάποια αίθουσα.

Το να πραγματοποιήσει κάποιος διαδικτυακά μαθήματα είναι, σύμφωνα με την Eurostat, ένας βολικός τρόπος για να μάθει κάτι νέο ή να εμβαθύνει τις γνώσεις του σε έναν συγκεκριμένο τομέα, επεκτείνοντας τα επαγγελματικά του προσόντα ή απλώς για διασκέδαση. Άλλωστε, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι άνθρωποι ενθαρρύνθηκαν να περιορίσουν τις κοινωνικές τους επαφές, με το e-learning να προσφέρει μια ασφαλή εναλλακτική.

Έτσι, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε πρόσφατα στη δημοσιότητα η Eurostat, μέσα στην περασμένη χρονιά, το 2021, το 27% των ατόμων ηλικίας 16 έως 74 ετών στην ΕΕ ανέφεραν ότι πραγματοποίησαν μαθήματα μέσω διαδικτύου ή χρησιμοποίησαν διαδικτυακό εκπαιδευτικό υλικό, στους τελευταίους τρεις μήνες πριν την πραγματοποίηση της έρευνας, αύξηση 4 ποσοστιαίων μονάδων σε σύγκριση με 23% το 2020.

Την ίδια χρονιά, μεταξύ όλων των κρατών μελών της ΕΕ, η Ιρλανδία είχε το υψηλότερο ποσοστό (φτάνοντας στο 46%) ατόμων ηλικίας 16 έως 74 ετών που πραγματοποίησαν διαδικτυακά μαθήματα ή χρησιμοποιούσαν εκπαιδευτικό υλικό που ήταν διαθέσιμο στον παγκόσμιο ιστό. Η Φινλανδία και η Σουηδία κατέγραψαν μερίδιο 45%, με τη Ολλανδία να ακολουθεί, με ένα ποσοστό της τάξεως του 44%.

Στην άλλη πλευρά της κατάταξης, η πραγματοποίηση διαδικτυακών μαθημάτων ή η χρήση διαδικτυακού εκπαιδευτικού υλικού δεν παρουσίαζε ευρεία υιοθέτηση στη Ρουμανία (10%), στη Βουλγαρία (12%) και στην Κροατία (18%). Όσον αφορά στην Ελλάδα, στην τηλεκπαίδευση αναλογεί, για το 2021, ποσοστό 26%, από 15% το 2020, 8% το 2019 και, μόλις, 6% το 2017 (δεν δίνονται στατιστικά για το 2018).

Σε σύγκριση με το 2019 και πριν από την πανδημία, το μερίδιο των ατόμων που παρακολουθούν διαδικτυακά μαθήματα ή χρησιμοποιούν διαδικτυακό εκπαιδευτικό υλικό αυξήθηκε σε όλα τα κράτη μέλη, εκτός από τη Ρουμανία όπου μειώθηκε (-4 ποσοστιαίες μονάδες) στο 10%. Μεταξύ των πιο απότομων αυξήσεων βρέθηκε η Ολλανδία (+21 π.μ.), ακολουθούμενη από το Λουξεμβούργο και τη Σλοβενία (και οι δύο +19 π.μ.) και η Ελλάδα (+18 π.μ.).

Στην ΕΕ, στους νέους ηλικίας 16 έως 24 ετών αναλογούν τα μεγαλύτερα μερίδια τηλεκπαίδευσης. Το 2021, το 39% των νέων ανέφερε ότι έκανε διαδικτυακό μάθημα και το 49% χρησιμοποίησε διαδικτυακό εκπαιδευτικό υλικό, σε σύγκριση με 23% και 27% αντίστοιχα μεταξύ των ενηλίκων ηλικίας 25 έως 34 ετών και 20% και 23% μεταξύ των ενηλίκων ηλικίας 35 έως 44 ετών. Η πτωτική τάση συνεχίζεται καθώς αυξάνεται η ηλικία, φτάνοντας στο χαμηλότερο σημείο μεταξύ ατόμων ηλικίας 65 έως 74 ετών, όπου μόλις το 3% έκανε διαδικτυακό μάθημα και το 4% χρησιμοποίησε διαδικτυακό εκπαιδευτικό υλικό.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr