H Lidl προωθεί τον ψηφιακό μετασχηματισμό της, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες του γερμανικού περιοδικού Manager Magazin, ο όμιλος Schwarz-Gruppe, στον οποίο ανήκει η Lidl αλλά και η Kaufland, θα επενδύσει μερικά εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ για να ισχυροποιήσει τις διαδικτυακές δραστηριότητές της.
Στο πλαίσιο της παραπάνω νέας διεθνούς ψηφιακής στρατηγικής της, η Lidl διασυνδέει το ηλεκτρονικό κατάστημά της με τα φυσικά καταστήματά της, τα οποία και χρησιμοποιεί ως σημεία παράδοσης των διαδικτυακών παραγγελιών των πελατών της. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η ίδια ετοιμάζεται να επεκτείνει την γκάμα των προϊόντων της σε eFood, με φρέσκα αλλά και κατεψυγμένα προϊόντα, από τις αρχές του Δεκέμβρη. Η παραπάνω υπηρεσία θα τρέξει σε πιλοτικό στάδιο, αρχικά στην πόλη του Βερολίνου.
lidl-onlineshopΣημειώνω ότι μέχρι πρότινος η Lidl Γερμανίας διέθετε στο ηλεκτρονικό κατάστημά της περί τους 2.500 κωδικούς προϊόντων eFood, ενώ από τις διαδικτυακές πωλήσεις της ύψους 150 εκατ. ευρώ, το μεγαλύτερο μερίδιο προέρχεται από τις πωλήσεις non-food, όπως τα προϊόντα ρουχισμού (μερίδιο 20%) και τα ηλεκτρονικά.
Ήδη, αυτή τη στιγμή, η Lidl E-Commerce International GmbH απασχολεί συνολικά περίπου 1.000 άτομα ενώ πρόσφατα άνοιξε και γραφείο στο Βερολίνο για να προσελκύσει ικανά στελέχη.
Η παραπάνω στρατηγική της δεν είναι τυχαία (Η Lidl Γερμανίας θέλει να ανταγωνιστεί την Amazon Prime Pantry με τη νέα της υπηρεσία παράδοσης μη ευπαθή προϊόντων «Vorratsbox») καθώς η πίεση της Amazon, η οποία ήδη τρέχει στη Γερμανία την υπηρεσία Prime Now (Η Amazon λάνσαρε στη Γερμανία την υπηρεσία Prime Now) και ενώ ετοιμάζεται να λανσάρει σύντομα και την υπηρεσίας της e-Food, Amazon Fresh (Ξεκίνησε η υπηρεσία Amazon Fresh στο Λονδίνο) και στη Γερμανία, είναι ισχυρότατη.
Με την παραπάνω επιθετική στρατηγική της, δεν είναι απίθανο να δούμε σύντομα την ανάπτυξη των διαδικτυακών της δραστηριοτήτων και στην ελληνική αγορά. Ίσως, λοιπόν, η Lidl ξυπνήσει τελικά το eFood στην Ελλάδα.
Σχόλια