Στο πλαίσιο της νέα δράσης της IntegratedCommerce (#IntegratedCommerce: A Game Changer), η Zalando διασυνδέει τα φυσικά καταστήματα ρούχων με την πλατφόρμα της. Η διασύνδεση των τοπικών καταστημάτων γίνεται μέσω του λογισμικού διαχείρισης παραγγελιών της gaxsys.
Μέσω αυτού, η Zalando περνάει τις παραγγελίες που έγιναν στην πλατφόρμα της, στα τοπικά καταστήματα που τυγχάνει να προσφέρουν επίσης τους συγκεκριμένους κωδικούς προϊόντων. Στη συνέχεια, οι υπεύθυνοι των καταστημάτων θα πρέπει να αποφασίσουν σε διάστημα δύο ωρών εάν θα διαχειριστούν τη συγκεκριμένη παραγγελία. Εάν αυτοί δεν μπορούν να την αναλάβουν, όπως για παράδειγμα λόγω υψηλού φόρτου εργασίας εξυπηρέτησης πελατών, τότε η Zalando αναλαμβάνει κανονικά τη διαχείριση της παραγγελίας.
zalando_integratedcommerce
Τα καταστήματα ρούχων πακετάρουν για λογαριασμό της Zalando – Πηγή: Zalando
Σύμφωνα με τον VP Βrand Solutions της Zalando, Christoph Lange, στην Ευρώπη το 90% των προϊόντων μόδας δε βρίσκεται στις αποθήκες αλλά στα κατά τόπους ράφια των παραδοσιακών εμπόρων. Τις παραπάνω υποδομές, λοιπόν, θέλει η Zalando να εκμεταλλευτεί, για να προσφέρει και να παραδώσει το συνολικό inventory μόδας, ακόμα πιο γρήγορα.
Μέσω της παραπάνω στρατηγικής, η Zalando, το κορυφαίο, βάσει τζίρου, διαδικτυακό κατάστημα eFashion στην Ευρώπη (Οι 4 εταιρείες δισεκατομμυρίων του eFashion στην Ευρώπη), σκοπεύει να γίνει ο κατεξοχήν ρυθμιστής του κλάδου μόδας. Άλλωστε μια από τις τάσεις του Ηλεκτρονικού Εμπορίου είναι η αύξηση του βαθμού συγκεντροποίησης και ολιγοπωλιακής διάρθρωσης του ηλεκτρονικού εμπορίου και στην οποία οι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες – B2C και B2B Marketplaces – ανήκουν αναμφισβήτητα στους μεγάλους νικητές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου (Marketplaces: Τα επιχειρηματικά μοντέλα, που είναι οι πραγματικοί νικητές της συγκεντροποίησης στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο).
Σχόλια