Η Google αλλάζει το Android - Στο «στόχαστρο» το απόρρητο και οι διαφημίσεις
Η Google σχεδιάζει να περιορίσει τον όγκο των προσωπικών πληροφοριών που κοινοποιούνται στο Android, το λειτουργικό σύστημα που χρησιμοποιείται από περισσότερους από 2,5 δισεκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.
Η αλλαγή έρχεται ένα χρόνο αφότου η Apple περιόρισε τον όγκο των προσωπικών δεδομένων που μοιράζονται οι χρήστες του λειτουργικού της συστήματος για κινητά – μια αλλαγή που προκάλεσε αντιδράσεις στον κόσμο της ψηφιακής διαφήμισης.
Σε μια ανάρτηση ιστολογίου, ο Anthony Chavez, αντιπρόεδρος διαχείρισης προϊόντων, ασφάλειας και απορρήτου στο Android, σημείωσε ότι η διαφήμιση διαδραματίζει «ρόλο κλειδί» στο να επιτρέπεται στις περισσότερες εφαρμογές για κινητά να είναι δωρεάν, αλλά πρόσθεσε ότι «η βιομηχανία πρέπει να συνεχίσει να εξελίσσει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η ψηφιακή διαφήμιση».
Ο Chavez είπε ότι οι αλλαγές θα γίνουν τα επόμενα δύο χρόνια. «Συνειδητοποιούμε ότι άλλες πλατφόρμες έχουν υιοθετήσει μια διαφορετική προσέγγιση στο απόρρητο των διαφημίσεων. [..] Πιστεύουμε ότι –χωρίς πρώτα να παρέχουμε μια εναλλακτική διαδρομή για τη διατήρηση της ιδιωτικής ζωής– τέτοιες προσεγγίσεις μπορεί να είναι αναποτελεσματικές και να οδηγήσουν σε χειρότερα αποτελέσματα για το απόρρητο των χρηστών και τους προγραμματιστές».
«Ο στόχος μας με το Privacy Sandbox στο Android είναι να αναπτύξουμε αποτελεσματικές λύσεις διαφήμισης που βελτιώνουν το απόρρητο, όπου οι χρήστες γνωρίζουν ότι οι πληροφορίες τους προστατεύονται και οι προγραμματιστές και οι επιχειρήσεις έχουν τα εργαλεία για να πετύχουν. Ενώ σχεδιάζουμε, κατασκευάζουμε και δοκιμάζουμε αυτές τις νέες λύσεις, σχεδιάζουμε να υποστηρίξουμε τις υπάρχουσες λειτουργίες της πλατφόρμας διαφημίσεων για τουλάχιστον δύο χρόνια και σκοπεύουμε να παρέχουμε ουσιαστική ειδοποίηση πριν από οποιεσδήποτε μελλοντικές αλλαγές» σημειώνεται σχετικά.
Σχόλια