Η μείωση του ΦΠΑ στον τύπο, ίσως και ο μηδενισμός του, όπως αφήνει να φανεί η ΕΕ αποτελεί μια δυνατή προοπτική. Το πρόσχημα, όχι οι χαμηλές κυκλοφορίες, αλλά η αύξηση του χαρτιού.
Τελικά στην Αυγή αντί να βρούνε αγοραστή και να απαλλάξουν το κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ από τα ΜΜΕ καταλήγουν να κρατήσουν την κυριακάτική μόνο έκδοση και εθελούσια έξοδο πάνω από 90 στελέχη. Για τον Κόκκινο fm είναι σε προχωρημένες συζητήσεις με επιχειρηματία.
Όλοι θα σπεύσουμε στην πρόσκληση που απευθύνει ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος για την αγορά εισιτηρίων στην πλατφόρμα (www.gmc.sde.gr) για την παρακολούθηση του ολοήμερου Global Marketer Conference 2022 που θα πραγματοποιηθεί διά ζώσης, την Πέμπτη 7 Απριλίου, στο Κέντρο Πολιτισμού, «Ελληνικός Κόσμος». Την ημέρα εκείνη, 700 περίπου στελέχη του marketing και της επικοινωνίας από όλο τον κόσμο θα συναντηθούν στην Αθήνα για να παρακολουθήσουν τις εργασίες του συνεδρίου. Οι ομιλητές, κορυφαίες προσωπικότητες του παγκόσμιου marketing, εκπρόσωποι των μεγαλύτερων brands της παγκόσμιας βιομηχανίας, θα μοιραστούν μαζί μας τις σημαντικότερες τάσεις στο marketing & την επικοινωνία.
Το πρώτο εξάμηνο στον τηλεοπτικό χάρτη δεν υπήρχε νικητής παρά μόνο ένας χαμένος ο ΣΚΑΙ, ο οποίος από τις γιορτές και μετά λόγω Survivor έχει ανέβει ψηλά στους πίνακες της τηλεθέασης. Το 2ο εξάμηνο θα αναστενάξουμε με τα reality, αλλά τις εντυπώσεις τις κλέβει το MEGA με τους Συμπέθερους και το σήριαλ με τη ζωή του Αγίου Παϊσίου. Το εν λόγω σήριαλ, πέρα από την υψηλή τηλεθέαση, παρόλη την προβολή του στις 22:30, έγινε στα social media trendy, ειδικά το twitter το #agiospaisios ήταν από τα πιο δημοφιλή hashtag.
Το ONE channel της Alter EGO έχει μετατραπεί σε ειδησεογραφικό κανάλι αφήνοντας πολύ καλές εντυπώσεις, αλλά ξύπνησε και τις ορέξεις του μετόχου της ΑΕΚ για ανάλογο σταθμό.
Οι φήμες ακόμη να… κοπάσουν για τη συμμετοχή ή εξαγορά του ΑΝΤ1 από την UNITED MEDIA, αλλά η πληροφορία ότι η νέα εταιρεία nova-Forthnet θα συστεγασθεί στο κτίριο του βρίσκονται οι τηλεοπτικοί σταθμοί STAR & ALPHA στη Νέα Κηφισιά φούντωσαν τα σχετικά σενάρια. Ένα είναι βέβαιο, ο Σταθόπουλος ψάχνει τηλεοπτικό δίαυλο για… την πολιτική δύναμη και ασφαλώς διαφημιστικά έσοδα σε πακέτο.
Οι συγχωνεύσεις και οι εξαγορές στην τηλεφωνική και τηλεοπτική αγορά έχει φέρει αϋπνίες στα μεγάλα διαφημιστικά agencies. Ένα είναι βέβαιο, κάποιος θα κλάψει και μάλιστα... απεριόριστα.
Το λέμε η Cosmote & Nova στην ελληνική αγορά συνεισφέρουν πολλά στην ελληνική οικονομία σε αντιδιαστολή με τους τηλεοπτικούς παρόχους Netflix, Apple TV, Amazon, ΗΒΟ Max και Disney+, …να «κλέβουν» τηλεθεατές –που δεν ξέρουμε πόσους; και αφορολόγητα.
Να μείνουμε στο ίδιο στρατόπεδο, σύμφωνα με την ΕΕΤΤ μέχρι τώρα οι εκτιμήσεις για τα μερίδια στη ελληνική αγορά έχουν ως εξής: η Cosmote TV έχει μερίδιο 45% - 55%, η Nova με 25%-35%, η Vodafone με 10% - 15% και η Wind με 5% - 10%. Οι συνδρομητές του Netflix στην Ελλάδα αριθμούν πλέον περί τις 500.000, ενώ μικρά μερίδια αγοράς έχουν και οι Cinobo, Apple TV και Amazon Prime Video.
Παρακολουθούμε την νέα τηλεοπτική καμπάνια της Cosmote για το πρόγραμμα ΗΟΜΕ και η ξανθιά ύπαρξη σε συνεπαίρνει, σε τέτοιο βαθμό που σου διαφεύγει το τι λέει. Αποτελεί μία έξυπνη επιλογή καθώς το μπρίο της, η άνεσής της και το χαμόγελό της γεμίζουν την οθόνη.
Ποιος επικοινωνιολόγος που πλέει σε συμπολιτευόμενα λιμάνια μιλάει για αχαρτογράφητα νερά όσoν αφορά την πορεία της χώρας; Να τον χαίρονται.
Συγκροτήθηκε σε σώμα το Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ που εκλέχθηκε στις αρχαιρεσίες της 27ης, 28ης, 29ης, 30ής και 31ης Ιανουαρίου 2022, ως εξής: Πρόεδρος: Μαρία Αντωνιάδου, Α΄ Αντιπρόεδρος: Αριάδνη (Άρια) Αγάτσα, Β΄ Αντιπρόεδρος: Γεώργιος Γαβαλάς, Γενικός Γραμματέας: Σταύρος Καπάκος, Ταμίας: Ευθύμιος (Μάκης) Διόγος, Ειδική Γραμματέας: Ανδρομάχη (Μάχη) Νικολάρα, Μέλη: Γεώργιος Βότσκαρης, Κωνσταντίνος Κορέλλης, Νικόλαος Μπογιόπουλος, Δημήτριος Τσαλαπάτης και Μαρία Ψαρά. Καλή επιτυχία στο έργο τους.
Super Bowl Halftime Show 2022, ο θρίαμβος της διαφημιστικής απορρόφησης.
Να κλείσουμε μα κάτι αγαπησιάρικο
H Lacta, η σοκολάτα που χρόνια τώρα δημιουργεί επιτυχημένες ταινίες και σειρές που μιλούν για την ερωτική αγάπη, με αφορμή την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, φέτος έρχεται και πάλι να μας συναρπάσει, με μια νέα σειρά! Οι «Μικρές Ιστορίες Μεγάλης Αγάπης» που δημιούργησε η Lacta σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία Ogilvy και σε σκηνοθεσία Βαρδή Μαρινάκη (Από την αρχή, Robogirl, Σιωπηλός Δρόμος) και σε σενάριο της Μυρτώ Κοντοβά (Υπέροχα Πλάσματα, Σχεδόν Ενήλικες) είναι μία σειρά τριών αυτοτελών επεισοδίων, κάθε ένα από τα οποία αναδεικνύει και ένα διαφορετικό πρόσωπο της αγάπης (μητρική, ερωτική, φιλική) μέσα από μία σύντομη σε διάρκεια, αλλά πλούσια σε συναισθήματα ιστορία.
Έτσι η Lacta αγκαλιάζει φέτος, για πρώτη φορά, την αγάπη με την ευρύτερη της έννοια, πέρα από τον έρωτα, δημιουργώντας απολαυστικό content που αναδεικνύει «τι είναι αυτό που το λέμε αγάπη» και που κάνει πιο γλυκιά, κάθε πλευρά της ζωής μας.
Σχόλια