Η Amazon φέρνει το «μαγικό κουμπί» για την παραγγελία επώνυμων ειδών νοικοκυριού (Amazon Dash Button: Ήρθε το «μαγικό κουμπί» για την παραγγελία επώνυμων ειδών νοικοκυριού) και στην Ευρώπη. Αρχικά, την παραπάνω συσκευή WiFi θα μπορούν να προμηθευθούν αποκλειστικά τα Prime μέλη της τόσο στη Βρετανία όσο και στη Γερμανία. Μεταξύ των πρώτων συνεργατών της βρίσκονται επώνυμες μάρκες όπως η Ariel, η Whiskas, η Gillette, η Lenor και η Kleenex.
Στην αμερικανική αγορά η Amazon έχει λανσάρει 150 Dash Buttons ενώ παράλληλα τρέχει και την υπηρεσία ανεφοδιασμού Amazon Dash Replenishment Service (Η Amazon είναι έτοιμη να ανεφοδιάσει αυτόματα τα νοικοκυριά, ικανοποιώντας τις ανάγκες τους).
Εφαρμογή του Dash Button στη τουαλέτα – Πηγή: Amazon
Τα Dash Buttons φέρνουν τη διαδικασία αγοράς προϊόντων (Με ποιον τρόπο το Contextual Commerce θα αλλάξει το Ηλεκτρονικό Εμπόριο) ακόμα πιο κοντά στη λήψη της απόφασης αγοράς – πρόθεση για αγορά καθώς αυτά βρίσκονται μέσα στα νοικοκυριά. Στα παραπάνω «μαγικά κουμπιά», ο κατασκευαστής και το εμπορικό σήμα είναι αδιαμφισβήτητα και έτσι καταργείται η επιλογή προϊόντων. Με μονάχα ένα κλικ φθάνει ο ανεφοδιασμός, ενώ εφόσον είναι επιθυμητό από τον καταναλωτή, ο ανεφοδιασμός γίνεται αυτόματα, μέσω μιας προσαρμοσμένης υπηρεσίας ανεφοδιασμού με τις συνδεδεμένες και έξυπνες οικιακές συσκευές. Παράλληλα, η αγοραστική διαδικασία των καταναλωτών μετατοπίζεται υπέρ της Amazοn (Η αγοραστική διαδικασία των καταναλωτών μετατοπίζεται υπέρ της Amazοn – χαμένοι οι κατασκευαστές).
Η Wall Steet Jοurnal έχει μια αναλυτική επεξηγήση για το τι ακριβώς καρπώνεται η Amazon από τους συνεργάτες της-Brands.
Σχόλια