Η Amazon χτυπάει «μαλακά» την πόρτα των κατασκευαστών αυτοκινήτων, καθώς τα Prime μέλης της Amazon στις Η.Π.Α. μπορούν να κλείσουν online ραντεβού για test drive ενός Hyundai Elantra, ενώ αντίστοιχα οι πελάτες της στη Γερμανία μπορούν προγραμματίσουν ένα test drive με τη νέα Mercedes E-Class.
Πέρα των παραπάνω, η Amazon λάνσαρε χθες στις Η.Π.Α. το Amazon Vehicles, μια πλατφόρμα αναζήτησης αυτοκινήτων και κοινότητας σχετικής με το θέμα, η οποία αποτελεί επέκταση του καταστήματος Amazon Automotive.
Η παραπάνω πλατφόρμα αποτελεί το θεμέλιο λίθο για την πώληση αυτοκινήτων μέσω της Amazon (θυμίζω ότι η Toyota ήδη το 2015 είχε πωλήσει στην Ιταλία μέσω της πλατφόρμας της Amazon, μια ειδική έκδοση του Aygo στην τιμή των 12.000 ευρώ). Προπάντων, όμως, αυτή αποτελεί μια πλούσια έκθεση αυτοκινήτων και ένας τρόπος καθοδήγησης των πελατών στην αναζήτηση των κατάλληλων ανταλλακτικών.
Από την άλλη, βέβαια, και οι ίδιοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων (Mercedes Benz και το τέλος των αντιπροσώπων αυτοκινήτων) αποκόπτουν το επιχειρηματικό μοντέλο πώλησης αυτοκινήτων από τις υπάρχουσες κλασικές υποδομές πώλησης, μέσω των αντιπροσώπων αυτοκινήτων.
Σχόλια