Οι διαδικτυακές αγορές γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς - Το ποσοστό στην Ελλάδα
Σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat, οι διαδικτυακές αγορές συνεχίζουν να αυξάνονται στην ΕΕ.
Οι αγορές στα φυσικά καταστήματα που επηρεάστηκαν από τους περιορισμούς του COVID-19 και οι αλλαγές στις συνήθειες και τις προτιμήσεις, είχαν συνέπειες στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Στους 12 μήνες του 2021 που αφορά η έρευνα, το 90% των ατόμων ηλικίας 16 έως 74 ετών στην ΕΕ είχε χρησιμοποιήσει το Διαδίκτυο, το 74% των οποίων είχε αγοράσει ή παραγγείλει αγαθά ή υπηρεσίες για ιδιωτική χρήση.
Οι διαδικτυακές αγορές αυξήθηκαν κατά 1 ποσοστιαία μονάδα σε σύγκριση με το 2020 (73% των χρηστών του Διαδικτύου) και κατά 11 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 2016.
Τα υψηλότερα ποσοστά χρηστών του Διαδικτύου που αγόρασαν ή παρήγγειλαν αγαθά ή υπηρεσίες μέσω Διαδικτύου τους 12 μήνες πριν από την έρευνα καταγράφηκαν στην Ολλανδία (94%), στη Δανία (92%) και στη Σουηδία (89%).
Από την άλλη πλευρά, λιγότερο από το 50% είχε πραγματοποιήσει αγορές μέσω Διαδικτύου στη Ρουμανία (44%) και στη Βουλγαρία (42%).
Τα τελευταία πέντε χρόνια, οι μεγαλύτερες αυξήσεις στις ηλεκτρονικές αγορές μεταξύ των χρηστών του Διαδικτύου καταγράφηκαν στην Τσεχία (+27 ποσοστιαίες μονάδες), τη Σλοβενία, την Ουγγαρία και τη Ρουμανία (όλες +26 ποσοστιαίες μονάδες), καθώς και την Κροατία και τη Λιθουανία (και οι δύο +25 ποσοστιαίες μονάδες).
Οι πιο συνηθισμένες ηλεκτρονικές αγορές αγαθών ήταν ρούχα (συμπεριλαμβανομένων αθλητικών ενδυμάτων), παπούτσια ή αξεσουάρ (παραγγελίες από το 68% των διαδικτυακών αγοραστών).
Στην Ελλάδα, το ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου που πραγματοποίησε ηλεκτρονικές αγορές έφτασε, το 2021, στο 69%.
Σχόλια