Μετά το άνοιγμα της υπηρεσίας Amazon Dash Replenishment Service προς όλους τους κατασκευαστές, η Amazon ανοίγει και το οικοσύστημα του Dash Button (Amazon Dash Button: Ήρθε το «μαγικό κουμπί» για την παραγγελία επώνυμων ειδών νοικοκυριού).
Παράλληλα με το λανσάρισμα της συσκευής αγορών AWS IoT Button, η Amazon ξεκίνησε διαγωνισμό για το ποιος θα αναπτύξει τις πιο ενδιαφέρουσες εφαρμογές IoT. Βέβαια, όπως ήταν αναμενόμενο, οι παραπάνω προγραμματιζόμενες συσκευές ξεπουλήθηκαν μέσα σε λίγες ώρες.
Η στρατηγική της Amazon είναι ξεκάθαρη. Αυτή σκοπεύει να καθιερώσει την Dash πλατφόρμα ως το πραγματικό πρότυπο πραγματοποίησης αγορών.
Τι σημαίνουν τα παραπάνω; Απλά ότι στο άμεσο μέλλον, μέσω των αλλαγών στην ψηφιακή διαδικασία αγοράς των καταναλωτών και του Contextual Commerce (Με ποιον τρόπο το Contextual Commerce θα αλλάξει το Ηλεκτρονικό Εμπόριο), η Amazon καταργεί την αναζήτηση – επιλογή προϊόντων αλλά και τη διαφάνεια των τιμών.
Σχόλια