Στα πλαίσια της στρατηγικής περαιτέρω ανάπτυξης της πλατφόρμας της, η Zalando προχώρησε στην εξαγορά (αρχείο PDF) της Tradebyte.
Η παραπάνω εταιρεία είναι πάροχος ενδιάμεσου λογισμικού (middleware), μέσω του οποίου επιτυγχάνεται η ψηφιακή απεικόνιση των αποθεμάτων των συνεργατών της (κατασκευαστών – brands ή εμπόρων ειδών Fashion), με στόχο την επιτυχή διασύνδεση αυτών με τις κυρίαρχες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου όπως της Amazon, της eBay και της Zalando, γεγονός που εξασφαλίζει την διεύρυνση του πελατολογίου των συνεργατών της.
Στα πλαίσια της ίδιας στρατηγικής, η Zalando απέκτησε τον περασμένο Μάιο μειοψηφικό πακέτο μετοχών της Anatwine, με στόχο τη διασύνδεση της πλατφόρμας της με τα Fashion Brands. Η Adidas είναι ο πρώτος πελάτης – συνεργάτης αυτής της νέας μορφής διάθεσης προϊόντων.
Επιπλέον, η ίδια μέσω της νέας υπηρεσία της Zalando Brand Solutions (αρχείο PDF) επιτρέπει στις επώνυμες μάρκες ένδυσης να στήσουν εύκολα τις δικές τους σελίδες-καταστήματα στην πλατφόρμα της. Αυτή τη στιγμή περίπου 100 συνεργάτες – Brands σε 15 χώρες λειτουργούν τα λεγόμενα Brand Shops, μέσω των οποίων και πωλούν τα προϊόντα τους στο δίκτυο της Zalando. Παράλληλα μέσω των στατιστικών της παραπάνω υπηρεσίας, αυτές κατανοούν καλύτερα το αγοραστικό κοινό τους.
Πέρα των παραπάνω, η Zalando αναπτύσσει πλήθος κινητών πλατφορμών όπως την Amaze και την Movmnt, ενώ προτίθεται να ταρακουνήσει, μέσω των διαφημιστικών υπηρεσιών της (Advertising Services αρχείο PDF) και της πλατφόρμας της Media, και την διαφημιστική αγορά. Στα πλαίσια μάλιστα της στρατηγικής περαιτέρω ενίσχυσης των διαφημιστικών υπηρεσιών της, η Zalando εξαγόρασε στα τέλη του 2015 την Nugg.ad.
Σχόλια