Λαµβάνοντας υπόψη τον έντονο ανταγωνισμό που επικρατεί στην αγορά του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, η πίεση από τους ανταγωνιστές για καινοτομίες στο χώρο της μόδας είναι συνεχής και ως εκ τούτου, δεν αποτελεί έκπληξη ότι μετά την Zalandο και η ASOS αναζητά τα «World’s Most Innovative Fashion Technology Start-ups».
Η ASOS υλοποιεί τον επιχειρηματικό επιταχυντή σε συνεργασία με το Wayra UK, το πρόγραμμα του τηλεπικοινωνιακού κολοσσού Telefonica. Ο εξειδικευμένος επιχειρηματικός επιταχυντής της ASOS, με έδρα το Λονδίνο, θα στηρίξει νεοφυείς επιχειρήσεις του κλάδου μόδας, προσφέροντας ένα αξιόλογο πρόγραμμα συμβουλευτικής καθοδήγησης διάρκειας 8 μηνών.
Από τα παραπάνω διαφαίνεται ότι η ASOS σκοπεύει στην επανενεργοποίηση της ASOS Ventures, για την οποία δεν υπάρχουν πληροφορίες, παρά μονάχα ότι αυτή επένδυσε στην Trillenium.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της οικονομικής χρήσης του 2014/2015, οι πωλήσεις της ASOS ανήλθαν στα 1,150 εκατ. αγγλικές λίρες (περίπου 1,57 δισ. ευρώ) παρουσιάζοντας αύξηση 18% σε σχέση με την οικονομική χρήση του 2013/2014.
Σχόλια