Σε μία συμβολική κίνηση, η Boussias απένειμε την Πέμπτη 27 Ιανουαρίου τιμητική διάκριση στον καθηγητή Philip Kottler, με αφορμή τη συμμετοχή του στο συνέδριο «The Future of Marketing».
Ο «πατέρας του σύγχρονου marketing», όπως τον αποκαλεί η κοινότητα των marketers διεθνώς, παρέλαβε την διάκριση στο πλαίσιο του συνεδρίου CXSummit, ενώ, λίγες μέρες πριν, οι Έλληνες marketers είχαν την ευκαιρία να τον απολαύσουν στο πλαίσιο της διοργάνωσης «The Future of Marketing» του περιοδικού MarketingWeek, σε μία μοναδική ομιλία και συζήτηση. «Ήταν πραγματικό προνόμιο τόσο για εμένα όσο και για όλους τους συμμετέχοντες να ακούσουμε απευθείας από εσάς για τις νέες τάσεις του Marketing, όπως παρουσιάζονται στο νέο σας βιβλίο “Marketing 5.0: Technology for Humanity”, αναφέρει ο Μιχάλης Μπούσιας, Διευθύνων Σύμβουλος της διοργανώτριας εταιρείας Boussias, στην σχετική επιστολή του προς το Kotler.
Με την κίνηση αυτή, η Boussias θέλησε να εκφράσει τον ειλικρινή θαυμασμό της στο πρόσωπο του Kotler για την τεράστια συμβολή του στην επιστήμη του Marketing και να μνημονεύσει τη συμμετοχή του σε ένα ελληνικό συνέδριο για τον κλάδο. Αξίζει να σημειωθεί ότι το «The Future of Marketing» παρακολούθησαν πάνω από 1000 στελέχη, όπως επίσης πάνω από 250 συμμετέχοντες, 30 ομιλητές και πλήθος στρατηγικοί συνεργάτες συνέθεσαν το CXSummit 2022.
Δείτε το video της βράβευσης: https://boussias.wistia.com/medias/i1irwx4axl.
Σχόλια