Τα πρόσφατα οικονομικά αποτελέσματα (αρχείο PDF) της γερμανικής επενδυτικής επιχειρηματικών συμμετοχών Rocket Internet περιέχουν και ενδιαφέροντα στοιχεία για την πορεία των εργασιών της Westwing. Σύμφωνα με αυτά, οι καθαρές πωλήσεις της Westwing για το 2015 ανήλθαν στα 219 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 19,6% σε σχέση με το 2014, ενώ το προσαρμοσμένο EBITDA διαμορφώθηκε σε ζημιές ύψους 49,9 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 46,9 εκατ. ευρώ το 2014.
Οι 900.000 πελάτισσές της πραγματοποίησαν συνολικά 2,5 εκατ. παραγγελίες, ενώ περίπου 50% των παραπάνω παραγγελιών γίνονται μέσω κινητών συσκευών.
Η Westwing, το Shopping Club που έχει έδρα το Μόναχο και προσφέρει πολυτελή αξεσουάρ επίπλωσης και προϊόντων διακόσμησης σπιτιού, λειτουργεί επίσης και το διαδικτυακό επιπλοπωλείο WestwingNow (WestwingNow: Η Westwing γίνεται διαδικτυακό επιπλοπωλείο).
Η Westwing δραστηριοποιείται σε δεκατέσσερις χώρες ενώ αυτή έχει λάβει μέχρι στιγμής επενδυτικά κεφάλαια συνολικού ύψους 200 εκατ. ευρώ.
Σε μια εξαιρετικά κατακερματισμένη αγορά όπως αυτή του επίπλου, όπου το μερίδιο της (μεγάλης) ΙKEA στην ευρωπαϊκή αγορά εκτιμάται μονάχα σε 7%, αυτή συνεχίζει να ψάχνει τον μάστορά της (e-πιπλα: Η δυναμική μιας αγοράς που θέλει τον μάστορά της).
Όπως σας είχα ενημερώσει πρόσφατα, η Wayfair (Wayfair: Αύξηση καθαρών εσόδων κατά 70,6% στα 2,25 δισ. δολάρια – περαιτέρω επενδύσεις και στην Ευρώπη), ο μεγαλύτερος διαδικτυακός έμπορας επίπλων και οικιακών ειδών στις Η.Π.Α. σκοπεύει να ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία της στην ευρωπαϊκή αγορά.
Σχόλια