Chat Commerce: H Pro.com προσφέρει οικιακές υπηρεσίες μέσω SMS και μέσω Facebook Messenger
Η γραπτή επικοινωνία με ηλεκτρονικά μέσα, όπως μέσω email, της φόρμας επικοινωνίας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, συνιστά βασικό πυλώνα στην εξυπηρέτηση των πελατών του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Πολλές επιχειρήσεις, όμως, για την επίλυση λεπτών ζητημάτων αλλά και για την συναισθηματοποίηση των πελατών, παρέχουν επιπρόσθετες πληροφορίες μέσω Live Chat ήτοι της άμεσης ανταλλαγής σύντομων γραπτών μηνυμάτων, προωθώντας με αυτόν τον τρόπο, τον ζωντανό και ανοιχτό διάλογο. Αντίστοιχα, η χρήση του Chat δεν περιορίζεται μονάχα για την άμεση και εύκολη εξυπηρέτηση των πελατών, αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στην παρουσίαση-πώληση προϊόντων και υπηρεσιών.
Μια τέτοια υπηρεσία προσφέρει η αμερικανική νεοφυής επιχείρηση Pro.com, η οποία δρα ως διαμεσολαβητής οικιακών υπηρεσιών καθώς και διαφόρων χειρωνακτικών εργασιών. Μέσω αυτής, οι πελάτες μπορούν να λάβουν συγκεκριμένες προσφορές για τη διεκπεραίωση έργων τόσο μέσω Live Chat χρησιμοποιώντας τα σύντομα γραπτά μηνύματα (SMS) όσο και μέσω του Facebook Messenger.
Ειδικότερα, οι πελάτες το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να επικοινωνήσουν μέσω Chat με το προσωπικό της Pro.com και να περιγράψουν την εργασία που θέλουν οι ίδιοι να επιτελεστεί, όπως π.χ. το βάψιμο μιας οικίας, το στήσιμο μιας ντουλάπας ή τη σύνδεση μια ηλεκτρονικής συσκευής. Στη συνέχεια, ηPro.com απαντά στους ενδιαφερόμενους άμεσα, συστήνοντας πιθανούς εργολάβους ενώ παράλληλα γνωστοποιεί το κόστος των εργασιών, τις αξιολογήσεις των εργολάβων καθώς και τις πιθανές ημερομηνίες εκτέλεσης του έργου.
Ενδιαφέρον θα είχε εάν βλέπαμε την παροχή μιας αντίστοιχης υπηρεσίας Chat Commerce στις πλατφόρμες των νεοφυών επιχειρήσεων της Spacelab καθώς και στην πλατφόρμα της Enjoy (Enjoy: Ο νέος τρόπος πώλησης ηλεκτρικών συσκευών) αλλά και της Houzz.
Σχόλια