NEWSFLASH...
The Unkeeper
ανάγνωση

The Unkeeper: Χιονο…θέαση

The Unkeeper: Χιονο…θέαση

Αυξημένη κινητικότητα σε έναν από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους στη μετοχική του σύνθεση. Αυτό που θα έρθει θα προκαλέσει ένα μίνι σεισμό στην αγορά.

Ο Ανδρουλάκης του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ προχωρά επικοινωνιακά σε καλό δρόμο, βλέπει εκδότες και καναλάρχες. Κάτι που στην προηγούμενη κυβέρνηση ήταν απαγορευτικό.

Οι ανταποκριτές της ΕΡΤ ανά την Ελλάδα είναι μια δημοσιογραφική δύναμη με τα καλύτερα ρεπορτάζ για τα χιόνια και με εικόνα.

Πάντως οι ρεπόρτερ στα χιόνια για live στις τηλεοπτικές εκπομπές, ό,τι πιο βάναυσο.

Από τα χαριτωμένα της εκπομπής Κυψέλη στην ΕΡΤ την ημέρα της χιονοκαταιγίδας. Μα γίνονται μπουμπουνητά στις χιονοπτώσεις αναρωτιόταν μία εκ των παρουσιαστριών απαντώντας σε ερωτήσεις τηλεθεατών στο Instagram παρακαλώ; Πού να ξέρει;

Σύμφωνα με τα νέα στοιχεία από το Global Trustworthiness Monitor της Ipsos η εμπιστοσύνη στα ΜΜΕ έχει ανέβει! Συγκεκριμένα, σε παγκόσμιο επίπεδο, οι πιο αξιόπιστες πηγές ειδήσεων για την παροχή ακριβών πληροφοριών σχετικά με την πολιτική και την επικαιρότητα είναι οι πιο παραδοσιακές μορφές μέσων ενημέρωσης (εφημερίδες, ραδιόφωνο, τηλεόραση), καθώς και οι διαδικτυακές εφημερίδες και οι ιστότοποι ειδήσεων ή οι εφαρμογές, ενώ η εμπιστοσύνη σε άλλες ψηφιακές πηγές είναι χαμηλότερη. Κατά μέσο όρο, και στις 29 χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα (Η Ελλάδα δεν συμμετείχε), οι πιο χρησιμοποιούμενες μορφές μέσων είναι οι διαδικτυακές εφημερίδες/ιστοσελίδες ειδήσεων, η τηλεόραση και, παρόλο που είναι πολύ λιγότερο αξιόπιστα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Είναι μεσάνυχτα, είμαι με την κοιλιά στο στόμα από το πρωί μπροστά στο μόνιτορ και κανείς δε σκέφτεται αν το μωρό και εγώ αντέχουμε μετά από τόσες ώρες δουλειάς» είπα τον Αύγουστο του 1999. «Σκέψου τι θα γίνει όταν γεννήσω και το μωρό είναι στο σπίτι. Δεν πρόκειται να το δω καθόλου» αναλογίστηκα. Ήταν Παρασκευή. Τη Δευτέρα παραιτήθηκα και ξεκίνησα να ετοιμάζω business plan και διαδικαστικά για τη δική μου εταιρία επικοινωνίας. Πέντε μήνες μετά, λεχώνα ακόμα, σα σήμερα, η μαμά της καλής μου συνεργάτιδας και φίλης έπαιρνε ολιγόωρη άδεια από τη δουλειά της για να τρέξει στο διπλανό επιμελητήριο και να καταθέσει τα χαρτιά μας για να κάνουμε την πρώτη μας τιμολόγηση. Χωρίς επενδυτές, χωρίς κεφάλαια, στο έλεος του Θεού και με μόνους συμμάχους την εμμονή μου, το καλό μου όνομα στην αγορά, την αγωνία για το αν το παιδί μου μεγαλώσει βλέποντας τη μάνα του μόνο τα Σαββατοκύριακα, τους λιγοστούς καλούς φίλους και την οικογένειά μου, βάλαμε όλοι μαζί τα θεμέλια για μια εταιρεία που, με βάση τη λογική, είχε ορίζοντα ζωής στην καλύτερη περίπτωση τους 10 μήνες… 22 χρόνια και προχωράμε. Από τη δημοσίευση της Σοφίας Χαλκίδου. Happy birthday wellenwide.

Αναρωτιούνται όλοι πού θα κάτσει η μπίλια της επικοινωνίας για την νέα NOVA, διότι V+O = wind. AIArelate = Nova. Συγγνώμη, αλλά είναι ηλίου φαεινότερο το πού;

Άλλη μια έξυπνη καμπάνια των lidl με τα προϊόντα ΝΩΜΑ. Μας αρέσει και η περισπωμένη.

Όσοι πιστοί της διαφήμισης προσέλθετε: Ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), με τη συνεργασία της Kantar Greece, διοργανώνει webinar στις 31 Ιανουαρίου (15:30-17:00 μέσω Zoom), για τη Διαφορετικότητα και την Ισότιμη Ένταξη στο Marketing και την Επικοινωνία στην Ελλάδα. Οι συμμετέχοντες στο webinar, θα έχουν την ευκαιρία να εμβαθύνουν στα ζητήματα Διαφορετικότητας και Ισότιμης Ένταξης στο marketing, την επικοινωνία και τον Έλληνα καταναλωτή. Αφορμή για την εκδήλωση αποτέλεσαν τα ελληνικά ευρήματα της 1ης παγκόσμιας έρευνας για τη Διαφορετικότητα και την Ισότιμη Ένταξη της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων.

Καλαίσθητη, σε σχέση με την βρωμιά των δρόμων, η νέα του out of home καμπάνια του παρουσίασε, πριν από λίγες ημέρες, ο ραδιοφωνικός σταθμός Mousikos 98,6. H καμπάνια περιλαμβάνει χειρόγραφους στίχους από έντεχνα τραγούδια, αναρτημένους σε στάσεις λεωφορείων και έχει σκοπό να αναδείξει την ανανέωση του σταθμού και το νέο του λογότυπο. Μπράβο Μιχάλη.

To κεντρικό δελτίο ειδήσεων του MEGA με τις Ράνια Τζίμα και Κατερίνα Παναγοπούλου όλο και περνά μπροστά στην τηλεθέαση. Στο τέλος της σαιζόν τις βλέπω νικήτριες.

Ανανεώθηκαν οι συμβάσεις που έχει υπογράψει η ΑΕΜΑΡ και οι ραδιοφωνικές επιχειρήσεις του Νομού Αττικής με τις εταιρείες MRB HELLAS και GLOBAL LINK για τη μέτρηση των ακροαματικοτήτων. Ανανεώθηκαν για τρία χρόνια (μέχρι και 11.2.2025) με τους ίδιους όρους. Στη μέτρηση εντάχθηκαν δύο ακόμα ραδιόφωνα, το Zeppelin 106.7 της ΕΡΤ και το My Radio 104.6 του Βαγγέλη Μαρινάκη. Πλέον ο αριθμός των συμμετεχόντων ραδιοφώνων στη μέτρηση είναι 38. Η ΑΕΜΑΡ θα ανανεώσει και τη σύμβασή της με το Πάντειο Πανεπιστήμιο και τον Καθηγητή κ. Γιώργο Πετράκο, με αντικείμενο τον διαρκή έλεγχο της τήρησης των τεχνικών και ποιοτικών προδιαγραφών της μέτρησης.

Σαν τη focus δεν είναι πάντως.

Η νέα σειρά της ΕΡΤ1 «Αγάπη Παράνομη, για τα δεδομένα της δημόσιας τηλεόρασης χτυπάει ψηλά νούμερα στην τηλεθέαση. Μια ακόμη καλή δουλειά της ΕΡΤ.

Με αίτηση της MULLENLOWE που έχει πελάτη την METRO (MY MARKET) ασχολήθηκε το ΣΕΕ για τη διαφημιστική επικοινωνία του «EFOOD MARKET» για την αξιολόγηση του διαφημιστικού ισχυρισμού «efood market, super market σε 15 λεπτά», ως προς την υπόσχεση παράδοσης σε 15 λεπτά. «Υπερβολικός» κρίθηκε ο διαφημιστικός ισχυρισμός.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr