Στο πλαίσιο του Capital Markets Day που έγινε προχθές στο Βερολίνο, η Zalando εξήγγειλε μεταξύ άλλων και το λανσάρισμα της υπηρεσίας «Fulfilment by Zalando». Αυτή ταιριάζει απόλυτα με τη νέα στρατηγική ανάπτυξης της πλατφόρμας της (Zalando: Αύξηση των καθαρών εσόδων κατά 33,6% στα 2,96 δισ. ευρώ), ενώ φαίνεται ότι αυτή αντιγράφει τη στρατηγική της Amazon.
Άλλωστε, η ανάπτυξη νέων υπηρεσιών και καινοτομιών στον τομέα των logistics κρίνονται απαραίτητες για την επίτευξη του παρακάτω στόχου της:
"To become the best Fulfilment Partner for Fashion in Europe".
Όπως είχα αναφέρει και στο παρελθόν, η ανάπτυξη της εφοδιαστικής αλυσίδας, δεν προωθείται από τις επιχειρήσεις του ταχυδρομικού κλάδου αλλά από τις διάφορες επιχειρήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου όπως την Amazοn, την Zalandο και την Alibaba. Πρόσφατα η Zalando άνοιξε το πρώτο της κέντρο logistics εκτός Γερμανίας (Η Zalando ανοίγει ένα νέο κέντρο logistics στην Ιταλία). Η λειτουργία του παραπάνω πιλοτικού έργου αποτελεί και τον προάγγελο του στησίματος ενός ευρωπαϊκού δικτύου logistics.
Ένα από τα κορυφαία θέματα που έχουν μπει στην ατζέντα της Zalando είναι και η επίτευξη της άμεσης παράδοσης (Fast Delivery) των παραγγελιών που πραγματοποιούνται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος αλλά και της άμεσης επιστροφής αυτών, όπως διαφαίνεται από την σχετική παρουσίαση (αρχείο PDF).
Άραγε, θα τα καταφέρει αυτή να ενθουσιάσει τους πελάτες της (καταναλωτές, brands και καταστήματα) με τις νέες υπηρεσίες της;
Σχόλια