Η γαλλική Vente-Privee, η πρωτοπόρος του επιχειρηματικού μοντέλου των Live Shopping Clubs (Flash Sales) θέλει να αποκτήσει την ισπανική Privalia έναντι ποσού που θα αγγίξει τα 500 εκατ. ευρώ.
Η Privalia δραστηριοποιείται στις αγορές της Ισπανίας, της Ιταλίας, του Μεξικού και της Βραζιλίας. Σημειώνεται ότι η ίδια είχε δηλώσει για το 2014 καθαρά έσοδα ύψους 415 εκατ. ευρώ.
Στο πλαίσιο της νέας της στρατηγικής για επικέντρωση και επέκταση στην ευρωπαϊκή αγορά, η Vente-Privee σκοπεύει να μη χάσει μερίδια της αγοράς μόδας από τις ανταγωνίστριες εταιρείες (Zalando, Yoox Net-a-Porter, Asos και ShowroomPrive).
Σχόλια