Η γερμανική Windeln.de, η οποία πραγματοποίησε πέρυσι την είσοδο της στο χρηματιστήριο, ανακοίνωσε σήμερα τα οικονομικά αποτελέσματα του έτους 2015. Σύμφωνα με αυτά, οι ενοποιημένες πωλήσεις της ανήλθαν σε 178,6 εκ. ευρώ, εμφανίζοντας αύξηση 76% σε σχέση με πέρυσι.
Ειδικότερα, η συγκεκριμένη αύξηση οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση κατά 93% των ενεργών πελατών της (από 430 χιλ. το 2014 σε 955 χιλ. πελάτες το 2015), με μέσο όρο αξίας καλαθιού τα 90 ευρώ και ετησίως 2,4 παραγγελίες ανά ενεργό πελάτη.
Ο μεγαλύτερος τζίρος (140,3 εκατ. ευρώ) προέρχεται από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Windeln.de στη Γερμανία, μέσω του οποίου διεκπεραιώνονται και οι πωλήσεις προς την κινεζική αγορά, συνολικής αξίας 91,1 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, ο τζίρος των Shoppingclubs (Nakiki.de και Nakiki.it) ανήλθε σε 17,6 εκατ. ευρώ (+101%), ενώ τα ξένα ηλεκτρονικά καταστήματα της Windeln.ch, Pannolini.it, Feedo.cz, Kindertraum.ch, Toys.ch και η ισπανική bebitus (windeln.de takes over Spanish online shop ‘bebitus’) πραγματοποίησαν συνολικές πωλήσεις ύψους 20,7 εκατ. ευρώ (+449%).
Παράλληλα, όμως, το λειτουργικό αποτέλεσμα προ φόρων και τόκων (ΕΒΙΤ) επιδεινώθηκε κατά 134% (ζημιές ύψους 27,49 εκατ. ευρώ, από ζημιές 11,72 εκατ. ευρώ το έτος 2014), κυρίως εξαιτίας των δαπανών της διεθνοποίησης, των δαπανών εισαγωγής της εταιρείας στο χρηματιστήριο και των δαπανών αναδιοργάνωσης. Αντίθετα, το μεικτό περιθώριο κέρδους βελτιώθηκε, φτάνοντας το 26,4% από το 23,1% το 2014.
Για το 2016, όπως εκτιμά η διοίκηση της Windeln.de η συνολική απόδοση της θα ανέλθει στα 270 εκατ. ευρώ (+50%), ενώ θα συνεχίσει να έχει ως κύριο στρατηγικό της στόχο την ενίσχυση της δραστηριότητάς της σε νέες ευρωπαϊκές αγορές, μέσω εξαγορών.
Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Windeln.de μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).
Σχόλια