Auctionata: Εντυπωσιακή αύξηση της ακαθάριστης αξίας των εμπορευμάτων κατά 165% στα 81 εκατ. ευρώ
Με εντυπωσιακή αύξηση μεγεθών έκλεισε το 2015 για την Auctionata, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε πρόσφατα η ίδια η εταιρεία.
Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω στοιχεία, η γερμανοαυστριακή εταιρεία συνεχίζει την επιτυχή πορεία της καθώς η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων της (GMV) γα το έτος 2015 ανήλθε στα 81 εκατ. ευρώ, εμφανίζοντας αύξηση 165% σε σχέση με το 2014. Αντίστοιχα, τα καθαρά έσοδα της από προμήθειες αυξήθηκαν κατά 250% και διαμορφώθηκαν σε 21 εκατ. ευρώ έναντι 6 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρονιά.
Ειδικότερα, κατά το 2015, η Auctionata διοργάνωσε 249 ζωντανές δημοπρασίες, εκ των οποίων οι 44 έλαβαν χώρα στο στούντιο της στη Νέα Υόρκη. Το 76% του τζίρου της προήλθε από τις ζωντανές δημοπρασίες, ενώ του υπόλοιπο 24% πραγματοποιήθηκε μέσω σταθερών τιμών. Οι κατηγορίες με τις υψηλότερες πωλήσεις ήταν τα ρολόγια (25%), τα κλασικά αυτοκίνητα (23%) και οι πίνακες ζωγραφικής (22%). Ενώ η ίδια κατέχει το παγκόσμιο ρεκόρ τιμή πώλησης δημοπρατούμενου έργου τέχνης μέσω διαδικτύου, καθώς ένα κινέζικο ρολόι του 18ου αιώνα πωλήθηκε στην τιμή των 3,37 εκατ. ευρώ!
Πέρυσι η Auctionata έλαβε νέα χρηματοδότηση ύψους 42 εκατ. ευρώ, ενώ παράλληλα εξαγόρασε (αρχείο PDF) την αγγλική εταιρεία εκτίμησης πολυτελών αντικειμένων και έργων τέχνης ValueMyStuff (VMS).
Στο παρελθόν σάς είχα παρουσιάσει το επιχειρηματικό μοντέλο της Auctionata και το μέλλον των δημοπρασιών έργων τέχνης. Όπως συμβαίνει σε όλους τους κλάδους του εμπορίου, έτσι και στον κλάδο έργων τέχνης παρατηρείται μια μετατόπιση των αγοραστικών συνηθειών των συλλεκτών έργων τέχνης στο νέο κανάλι διανομής, αυτού του Ηλεκτρονικού Εμπορίου (Σε αναπτυξιακή τροχιά η εμπορία έργων τέχνης μέσω διαδικτύου).
Σχόλια