Η ProSiebenSat.1 θέλει να μεταλλαχθεί σε εμπορική εταιρεία καταναλωτικών αγαθών
Πριν από λίγες μέρες, στο πλαίσιο του e-Day της Tengelmann Ventures, ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου Thomas Ebeling του γερμανικού όμιλου MME ProSiebenSat.1, απευθυνόμενος στους συμμετέχοντες του παραπάνω συνεδρίου, τους έδειξε πόσο απαραίτητες είναι οι ριζοσπαστικές διαδικασίες αναδιαμόρφωσης του επιχειρηματικού μοντέλου της τηλεόρασης, αναφέροντας το όραμα της ProSiebenSat.1: "Becoming a consumer goods and commerce company powered by television, content and digital platforms."
Η διαφοροποίηση των εσόδων της πέρα από αυτών των παραδοσιακών διαφημιστικών εσόδων, έχει μπει από νωρίς στην στρατηγική ατζέντα της διοίκησης της ProSiebenSat.1 (Media for Equity: Μοντέλο συνεργασίας για Media και Start-Ups). Ήδη το 26,0% (846,4 εκατ. ευρώ) των εσόδων του γερμανικού ομίλου MME προέρχεται από ψηφιακά μέσα και από την ενασχόλησή της με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Τις χρηματοοικονομικές συμμετοχές και τις εμπορικές συμφωνίες του παραπάνω ομίλου διαχειρίζεται η θυγατρική της Seven Ventures, ενώ κάτω από τη θυγατρική της 7Commerce, η ProSiebenSat.1 έχει συγκεντρώσει το σύνολο των στρατηγικών επενδύσεων της στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο.
Το χαρτοφυλάκιο της 7Commerce απαρτίζεται από τέσσερις ομάδες συμμετοχών και σύντομα οι κατηγορίες Home & Living και Fashion & Lifestyle θα εμπλουτιστούν με νέες εξαγορές εξειδικευμένων ηλεκτρονικών καταστημάτων.
Όσο περισσότερο οι διαδικτυακοί έμποροι προτίθεται να ταρακουνήσουν και την διαφημιστική αγορά, τόσο πιο πολύ τα ΜΜΕ ασχολούνται με το Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Βλέπετε, κάποιες διοικήσεις των ΜΜΕ φαίνεται ότι έχουν κατανοήσει ότι η Τηλεόραση δεν είναι πια το «επίκεντρο του κόσμου».
Σχόλια