Από χθες το βράδυ η Amazon λάνσαρε τη ζωντανή 30λεπτη διαδικτυακή εκπομπή τηλεπωλήσεων ονόματι Style Code.
Σε αυτή, τρεις παρουσιαστές θα δίνουν καθημερινά στις 7 μ.μ. (ώρα Ελλάδος) συμβουλές για το στυλ και θα παρουσιάζουν τις τάσεις της μόδας. Τα προβεβλημένα προϊόντα θα εμφανίζονται κάτω από το βίντεο, ενώ αυτά θα προβάλλουν και το αντίστοιχο link της Amazon για την άμεση αγορά αυτών. Σε αντίθεση με το «κινητό» κανάλι Teleshopping των Millennials, την MikMak.TV, η συγκεκριμένη εκπομπή τηλεπωλήσεων της Amazon είναι προσιτή μονάχα μέσω επιτραπέζιων υπολογιστών και όχι μέσω κινητών συσκευών.
Οι φιλοδοξίες της Amazon σχετικά με την αγορά μόδας είναι γνωστές (Η Amazon λανσάρει δικές της μάρκες ρούχων). Όπως έδειξε η πρόσφατη επιτυχία της νέας υπηρεσίας της Treasure Truck, η Amazon γνωρίζει πολύ καλά (και) το εμπορικό κομμάτι της «ζωντανής» πώλησης (Live Shopping).
Όπως είχα αναφέρει στο παρελθόν, το Ηλεκτρονικό Εμπόριο είναι μοχλός ανάπτυξης των τηλεπωλήσεων.
Σχόλια