Η Disney Plus και η HBO Max δείχνουν τη δυναμική τους προς το NETFLIX, το οποίο για να συντηρήσει τα κέρδη του αύξησε τη συνδρομή του στις αγορές της Βόρειας Αμερικής. Δήλωσε μάλιστα ότι η αύξηση δικαιολογείται διότι οι συνδρομητές έχουν πια περισσότερες επιλογές διασκέδασης από ποτέ και δεσμεύεται να προσφέρει ακόμα καλύτερη εμπειρία στα μέλη του. Ασφαλώς θα ακολουθήσει και η Ευρώπη που το NETFLIX παίζει σχεδόν μονότερμα. Μέσα στο 2022 η Disney θα περάσει τον Ατλαντικό και τότε... θα σκληρύνει το παιχνίδι.
Ήδη τα επιτελεία του μάρκετινγκ και τα διαφημιστικά Agencies δουλεύουν εντατικά μετά την ανακοίνωση της Κυβέρνησης για το πρόγραμμα ανακύκλωσης κλιματιστικών, ψυγείων, πλυντηρίων που θα επιδοτείται από το κράτος, με στόχο την αντικατάσταση παλαιών ενεργοβόρων συσκευών. Το πρόγραμμα θα εφαρμοσθεί το πρώτο εξάμηνο του 2022.
Στη Solid Havas ανέθεσαν τον διαφημιστικό τους λογαριασμό τα Νερά Κρήτης και τα Νερά Μακεδονίας. Bingo.
Διαβάζουμε στο ΒΤ ότι η Spot Thompson Όμιλος Ολικής Επικοινωνίας, που δεν λέγεται έτσι πια, σε Έκτακτη Γενική Συνέλευση των μετόχων, που πραγματοποιήθηκε στις 17 Δεκεμβρίου 2021, ενέκρινε ομόφωνα και παμψηφεί την επικείμενη πώληση και μεταβίβαση στη μέτοχο WPP Holdings (Holland) B.V. του συνόλου των μετοχών της εταιρείας που κατέχουν οι μέτοχοι Πέτρος Κωνσταντινίδης, Χρήστος Κερασιώτης και Δημήτριος Μαύρος. Συγκεκριμένα, οι μετοχές αυτές αντιπροσωπεύουν συνολικά ποσοστό 22,3% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας και μεταβιβάζονται στην WPP Holdings (Holland) B.V. έναντι τιμήματος 2,4 εκατ. ευρώ. Στο μεταξύ και οι τρεις τους μετά την έξοδό τους από την Κηφισίας δεν προκόψανε στη διαφήμιση και ο Tony Tyler πήρε σύνταξη.
Το ένα μετά το άλλο ο Γιάννης Δέτσης «χτυπάει» τα project. Ανακοινώθηκε ότι στην ένωση των οικονομικών φορέων Choose AE - Birdie ΜΕΠΕ ανατέθηκε το έργο «Ολοκληρωμένο Σχέδιο Δράσεων Επικοινωνίας του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης (ΠΑΑ) 2014-2020» του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων. Η οικονομική προσφορά των δύο φορέων ανήλθε σε 458.181 ευρώ. Η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται μέχρι και τις 31/5/2023.
Νέα καμπάνια Sky Express από τη Soho Square που τρέχει και την Aegean; Τι; όχι; Το pr ποιος το έχει άραγε;
Δειλά δειλά ο Μελισσανίδης της Ναυτεμπορικής και στα τηλεοπτικά. Αναμενόμενο! Στούντιο στο Περιστέρι. Φήμες εσκεμμένες κάνουν λόγω για αγορά του OPEN ή της ορφανής πανελλαδικής τηλεοπτικής άδειας.
Τα τρία γουρουνάκια, συγνώμη τα τρία αρβυλάκια ήθελα να πω, του ΑΝΤ1 την προηγούμενη εβδομάδα ήταν μόνιμα στο top5 της Nielsen. Τι να πεις.
Μέχρι τώρα η ελληνική μυθοπλασία αντέχει σθεναρά στην επέλαση των reality.
Το θυμάστε το Hellas Net του εφοπλιστή Γιάννη Καραγιώργη που αποτελούνταν από 11 περιφερειακά κανάλια, ανάμεσά τους τα Alfa Τηλεόραση Βορείου Ελλάδος, Corfu Channel, Δίκτυο 1 Καστοριάς, ΕΝΑ Κεντρικής Ελλάδας, Irida TV της Ρόδου, PLP Αχαΐας και άλλα; Μας τελείωσε. Παράξενο; όχι όταν εμπλέκονται πολιτικοί.
Κάθε Παρασκευή στις 18:30 με τη Ματίνα Καλτάκη στην ΕΡΤ1 ξεκινά το ενημερωτικό ένθετο «Τέχνες». Θέατρο, κινηματογράφος, βιβλία, μουσική, εικαστικά, αρχιτεκτονική, design. Δημιουργοί που παράγουν πολιτιστικά προϊόντα, ιδέες για επισκέψεις σε μουσεία και γκαλερί, ξεχωριστές παραστάσεις και ταινίες, βόλτες με πολλή μουσική, προτάσεις για βιβλία που αξίζει να διαβάσουμε.
Ομόφωνη διαμαρτυρία των δημοσιογράφων της ελληνικής υπηρεσίας του Euronews. Η δημοσιογραφική ομάδα της διαμαρτύρεται για την υποβάθμιση της Υπηρεσίας, όπως αποδεικνύεται από σειρά ενεργειών ή παραλείψεων της κεντρικής διοίκησης του ευρωπαϊκού καναλιού, παρά τη συνέχιση της χρηματοδότησής της για τουλάχιστον έναν χρόνο ακόμα με κονδύλια της Κομισιόν. Είναι χαρακτηριστικό ότι, για πρώτη φορά στα 9 χρόνια λειτουργίας της Eλληνικής Yπηρεσίας, δεν μπόρεσε να καλυφθεί τηλεοπτικά –ζωντανά στα ελληνικά– η τελευταία για το 2021 Σύνοδος Κορυφής της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς δεν υπάρχει τεχνικά η δυνατότητα απευθείας κάλυψης στην ελληνική γλώσσα έκτακτων γεγονότων από τα νέα γραφεία, στα οποία αυτή μετακινήθηκε, στο πλαίσιο των οικονομικών περικοπών. Το Euronews συμφώνησε να δημιουργηθεί με κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης μια ψηφιακή ελληνική υπηρεσία για τουλάχιστον έναν ακόμη χρόνο, που θα χρηματοδοτείται από πόρους της Ε.Ε. Ωστόσο το Euronews είναι μια ιδιωτική εταιρεία που φέρει την ευθύνη για τη βιωσιμότητα του επιχειρηματικού της μοντέλου.
Ευχάριστες ειδήσεις. Διαγωνισμό για το έργο «Ανοικτό μουσείο - μια ολοκληρωμένη ψηφιακή στρατηγική για την τεκμηρίωση, προβολή και διάχυση του πολιτιστικού αποθέματος του MKT» πραγματοποιεί το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης με budget 700.000 ευρώ παρακαλώ. Αντικείμενο της σύμβασης είναι η υποστήριξη της ολοκληρωμένης ψηφιακής στρατηγικής του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης (ΜΚΤ), με την αξιοποίηση σύγχρονων μεθόδων ψηφιακής τεχνολογίας για την ψηφιοποίηση και ανάδειξη του πολιτιστικού πλούτου του Μουσείου.
Μια περιέργεια την έχουμε μετά την ανακοίνωση από τα Υπουργεία Ανάπτυξης & Επενδύσεων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης και της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας - HDB για την έναρξη λειτουργίας του πρώτου Ταμείου Εγγυοδοσίας Δανείων Επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις μπορούν από την Πέμπτη 13/1/2022 να υποβάλουν αίτηση στο Πληροφοριακό Σύστημα Κρατικών Ενισχύσεων στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.ependyseis.gr. Για το σκοπό αυτό, διαθέτει προϋπολογισμό δανείων 62,5 εκ. ευρώ.
Σχόλια