Η γιαπωνέζικη εταιρεία αθλητικών ειδών ASICS ανακοίνωσε πως προχώρησε στην πλήρη εξαγορά (αρχείο PDF) της εφαρμογής Runkeeper, έναντι 85 εκατ. δολαρίων.
Ως εκ τούτου, μετά την Adidas που εξαγόρασε πέρυσι την Runtastic (Η Adidas εξαγόρασε την Runtastic έναντι 220 εκατ. ευρώ) και την (νεοφυή) αμερικανική Under Armour που εξαγόρασε τόσο την δανέζικη Endomondo, καταβάλλοντας το ποσό των 85 εκατ. δολαρίων όσο και την αμερικανική MyFitnessPal, καταβάλλοντας αντίστοιχα το ποσό των 475 εκατ. δολαρίων, ακόμα μια γνωστή Fitness App περνάει στα χέρια των κατασκευαστών αθλητικών ειδών.
Μέσω της παραπάνω εξαγοράς, η ASICS αποκτά πρόσβαση σε πάνω από 33 εκατ. εγγεγραμμένους χρήστες, η πλειονότητα των οποίων φοράει παπούτσια της παραπάνω εταιρείας. Μάλιστα, η παραπάνω στρατηγική κίνηση της ASICS ήταν αναμενόμενη, καθώς αυτή στοχεύει στην αναδιαμόρφωση του επιχειρηματικού μοντέλου της.
Αντίθετα, η νέα διάσταση του κινητού επιχειρείν αθλητικών ειδών δεν έχει κινήσει, τουλάχιστον προς το παρόν, το ενδιαφέρον των εξειδικευμένων (διαδικτυακών) εμπόρων. Αυτοί είναι απλώς παρατηρητές των παραπάνω εξελίξεων.
Σχόλια