Η Adidas ανακοίνωσε το λανσάρισμα της συνδρομητικής υπηρεσίας της Avenue A αποκλειστικά για το γυναικείο καταναλωτικό κοινό, εισάγοντας παράλληλα μια νέα κουλτούρα καινοτομίας (Adidas Reinforces A New Culture Of Innovation With The Introduction Of Avenue A).
Μέσω της παραπάνω συνδρομητικής υπηρεσίας, το κόστος της οποίας ανέρχεται στα 150 δολάρια ανά τρίμηνο, οι γυναίκες πελάτισσες θα λαμβάνουν κάθε τρίμηνο 3 -5 premium προϊόντα όπως αθλητικά παπούτσια (το πρώτο Bοx θα περιέχει το γυναικείο running παπούτσι Pureboost Χ), ενδύματα και αξεσουάρ, ενώ αυτά θα τα επιμελούνται διάφοροι «Fitness Αrtist».
Η γνωστή γερμανική εταιρία αθλητικών ειδών αντιμετωπίζει έντονο ανταγωνισμό, τόσο από τους άλλους κατασκευαστές (Nike) όσο και από τους νέους παίκτες (Under Armour). Πέρυσι η Adidas εξαγόρασε την Runtastic (Η Adidas εξαγόρασε την Runtastic έναντι 220 εκατ. ευρώ). Όπως ήταν αναμενόμενο, η Under Armour δεν άργησε να ακολουθήσει (Can Under Armour’s Wearables Woo The Next Generation From Nike?) καθώς λάνσαρε την HealthBox, μια αντίστοιχη συσκευή ελέγχου σωματικής υγείας.
Σήμερα ανακοινώθηκε ότι η Adidas εμφάνισε αύξηση 16% στα έσοδα του 2015. Άραγε, ποια στρατηγική θα ακολουθήσει ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Adidas;
Το συνδρομητικό επιχειρηματικό μοντέλο του ηλεκτρονικού εμπορίου, σάς το είχα παρουσιάσει παλαιότερα εδώ.
Σχόλια