Ο βρετανικός οίκος μόδας Burberry ανατρέπει τα δεδομένα στο χώρο της μόδας, καθώς από τον Σεπτέμβρη του 2016 θα προσφέρει στο καταναλωτικό κοινό τη δυνατότητα να έχει άμεση πρόσβαση στις νέες δημιουργίες της που είδαν μόλις πριν από λίγο το «φως της πασαρέλας», τόσο μέσω των φυσικών καταστημάτων της όσο και online.
Επιπλέον, τα 4 Runway Shows της ανδρικής και γυναικείας συλλογής της θα συγχωνευτούν σε δύο κοινές πασαρέλες, ενώ παράλληλα καταργούνται οι κλασσικές σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι και Φθινόπωρο/Χειμώνας. Οι δύο νέες συλλογές θα περιλαμβάνουν ρούχα ανεξαρτήτου εποχής και φύλου και θα ονομάζονται απλά «Φεβρουάριος» και «Σεπτέμβριος».
Η νέα πελατοκεντρική στρατηγική θα κάνει ακόμα πιο απλή, διαισθητική, ποιοτικότερη και ολοκληρωμένη τη συνολική αγοραστική εμπειρία του χρήστη με το «πολυτελές» brand της Burberry. Άλλωστε, σε μια εποχή όπου ο πελάτης αναμένει ότι σε κάθε σημείο επαφής (Touchpoint) θα μπορεί να απολαμβάνει όλες τις υπηρεσίες τη στιγμή που αυτός τις επιθυμεί «εδώ και τώρα», δεν μπορείς πια να επιχειρηματολογήσεις «Θα σε ενθουσιάσω – μαγνητίσω άμεσα, αλλά περίμενε να αποκτήσεις τα επιθυμητά ρούχα σε έξι μήνες από τώρα» (βλέπε το παραπάνω χρονοδιάγραμμα της Burberry). Ως εκ τούτου, την πρακτική της Burberry θα ακολουθήσουν και άλλοι επώνυμοι σχεδιαστές ενώ αυτή θα αναδιαμορφώσει το επιχειρηματικό μοντέλο της Moda Operandi (Moda Operandi: «Πρόσβαση στην πασαρέλα» μέσω προπαραγγελίας).
Η Burberry έχει αναπτύξει όσο κανείς άλλος οίκος μόδας διάφορες καινοτόμες υπηρεσίες, στοχεύοντας στο άριστο «πολυτελές» ηλεκτρονικό επιχειρείν.
Σχόλια