Ο κορυφαίος αποκλειστικά διαδικτυακός παίκτης λιανικής πώλησης τροφών και αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα στην Ευρώπη, δημοσιοποίησε πρόσφατα τα αποτελέσματα της οικονομικής χρήσης του 2015 (αρχείο PDF). Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω στοιχεία, η συνολική απόδοση της Zooplus ανήλθε στα 742 εκατ. ευρώ (πωλήσεις: 711 εκατ. ευρώ, + άλλα έσοδα εκμετάλλευσης: 31 εκατ. ευρώ), παρουσιάζοντας αύξηση +30% σε σχέση με το 2014.
Η ανάπτυξη επιτεύχθηκε, κατά μεγάλο μέρος, χάρη στην αύξηση του ποσοστού των επαναγοραστών κατά 34% σε 94% το 2015. Ενώ το 80% των εσόδων προέρχεται από την πώληση τροφών. Για το 2016, η Zooplus εκτιμά ότι η συνολική απόδοση της θα ανέλθει στα 900 εκατ. ευρώ.
Στον αντίποδα, ο κυρίαρχος παίκτης στην αγορά των κατοικίδιων στην Ευρώπη, η Fressnapf, εμφάνισε μεικτές πωλήσεις ύψους 1,8 δισ. ευρώ. Από αυτές, μονάχα 51 εκατ. ευρώ αφορούν διαδικτυακές πωλήσεις.
Πριν έναν χρόνο ακριβώς, σας είχαμε ενημερώσει για την έλευση της Zooplus στην ελληνική αγορά. Η ίδια, όπως έγινε γνωστό μέσω της ιστοσελίδας της, αυτή τη στιγμή αναζητά έναν Shop Coordinator eCommerce Greece (f/m) με έδρα την Γένοβα της Ιταλίας.
Σχόλια