Τρία πουλάκια και τρία γουρουνάκια και πολλά άλλα τρία, αλλά τελικά έμεινε η τρύπια Ράδιο Αρβύλα. Α ρε παλιόπαιδα σας ευχαριστούμε για την αγάπη σας που μας χαρίσατε και έφυγε το 2021, έτσι ξεκίνησε ο Κανάκης την εκπομπή... Όλοι είμαστε εδώ... Aμ δεν ήταν. "Για να επιστρέψει η τελευταία σατιρική εκπομπή στην τηλεόραση" ανέφερε ο Κανάκης, και η μόνη με σάτυρους...
Ωραία η πρωτοβουλία της ΑΒ Βασιλόπουλος που μέσα στο 2021 διέθεσε 1.000.000 ευρώ σε προϊόντα, δράσεις και προγράμματα για τη μείωση της επισιτιστικής ανασφάλειας, την εκπαίδευση γύρω από την τοπική παραγωγή και την υγιεινή διατροφή, καθώς και τη στήριξη ευάλωτων κοινωνικά ομάδων, αλλά και της τοπικής κοινωνίας ευρύτερα. Η εικόνα όπως με το παιδί... δεν μας άρεσε. Για δύο λόγους. Πώς εκθέτεις ένα παιδί σε μια εμπορική καμπάνια και δεύτερο η θλίψη στα μάτια, όπως και του πατέρα, μάλλον... δεν χόρτασαν;
Έξυπνη η outdoor καμπάνια κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, του Hendrick’s Gin στα πιο κεντρικά σημεία της χριστουγεννιάτικης Αθήνας. Wrap shelters της Politis Out of Home φιλοξένησαν 3D μπουκάλια με την ετικέτα Hendrick’s, που γέμιζαν συνεχώς ένα ποτήρι με το αγαπημένο Hendrick's Gin, δίνοντας μια ρεαλιστική εικόνα του προϊόντος. Ειδικά το «χαλί» στις στάσεις που έκρυβε και τη βρώμα του πεζοδρομίου to the point.
Η Nielsen παρουσίασε το νέο εργαλείο της, "Streaming Signals" (Σήματα ροής). Το νέο προϊόν έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τους διαφημιστές να προβλέψουν ποιος παρακολουθεί ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα σε ένα νοικοκυριό πολλών ατόμων, έτσι ώστε να μπορούν να προβάλλουν πιο σχετικές διαφημίσεις σε πραγματικό χρόνο. Η εταιρεία δηλώνει ότι το νέο της εργαλείο θα βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να βελτιστοποιήσουν τη συνάφεια της διαφήμισης και να μην σπαταλούν χρήματα για διαφημίσεις ροής σε κοινά που δεν είναι στοχευμένα. Η λέξη «σπαταλά» μάλλον ατυχής. Χωρίς ανταγωνιστή και εδώ;
Όταν μια επένδυση σε έτοιμο brand είναι βέβαιο ότι θα αυξήσει τα κέρδη σου την πληρώνεις όσο όσο. Οι New York Times συμφώνησαν λοιπόν να αποκτήσουν τον αθλητικό συνδρομητικό ιστότοπο The Athletic με ένα ποσό περίπου 550 εκατομμυρίων δολαρίων (περίπου 486 εκατομμύρια ευρώ), ανέφερε η ιστοσελίδα Information κι εξηγώντας ότι με αυτόν τον τρόπο οι NYT προσθέτουν σημαντικό μερίδιο συνδρομητών, συνεχίζοντας να εργάζονται για τον φιλόδοξο στόχο να φτάσουν τα 10 εκατομμύρια έως το 2025.
Παρακολουθήσαμε την εκπομπή με το Γιάννη Σύρρο του ΣΕΠΕ στην εκπομπή του Νίκου Υποφάντη στο ΣΚΑΙ. Μίλησε για όλα, με απλό και κατανοητό τρόπο, για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Ελλάδας σε όλες του τις εκφάνσεις.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Ευρωπαίων Δημοσιογράφων για την Ανεξαρτησία και τη Διαφάνεια των Μ.Μ.Ε συνδιοργανώνει εκδήλωση με τη Διεθνή Ένωση Κρητών Δημοσιογράφων & Μ.Μ.Ε. για την κοπή της πατροπαράδοτης Βασιλόπιτας αλλά και την υπογραφή συνεργασίας των δύο Ενώσεων την Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2022 και ώρα 10.30 π.μ. Σε ελλιμενισμένο πλοίο της ΑΝΕΚ LINES στο λιμάνι του Πειραιά, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, το Δ.Σ. της ΕΕΔΑΔ θα ανακηρύξει Επίτιμο μέλος της τον Πάπα & Πατριάρχη Αλεξανδρείας & Πάσης Αφρικής κ.κ. Θεόδωρο Β΄ για την προσφορά του στην ιεραποστολική αποστολή και το συγγραφικό έργο του.
Το Δ.Σ. του Ιδρύματος Προαγωγής Δημοσιογραφίας Αθανασίου Β. Μπότση, ακολουθώντας τις υγειονομικές οδηγίες της Κυβέρνησης για την αντιμετώπιση της πανδημίας, αποφάσισε ομόφωνα την μεταφορά της 37ης Απονομής των Ετησίων Δημοσιογραφικών Βραβείων και Τιμητικών Διακρίσεων για την επερχόμενη περίοδο της Άνοιξης του 2022. Παράλληλα, για τη διευκόλυνση της υποβολής φακέλων υποψηφιοτήτων προς την Γνωμοδοτική Επιτροπή, το Δ.Σ του Ιδρύματος αποφάσισε ομόφωνα να παρατείνει την σχετική ημερομηνία έως την Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2022.
Ανησυχία για το κλείσιμο της ημερήσιας έκδοσης της «Αυγής» εκφράζει ο συνδικαλιστικός εκπρόσωπος της ΕΣΗΕΑ στην εφημερίδα Νίκος Μορφονιός. «Η εφημερίδα αποψιλώθηκε ήδη κατά 14 άτομα που δήλωσαν συμμετοχή στην εθελουσία κάτω από την τρομοκρατία και τον φόβο για την απώλεια θέσεων εργασίας στο κλείσιμο των 70 χρόνων από τη γέννηση της ΑΥΓΗΣ» σημειώνει στο σχετικό σημείωμα του. Ο ίδιος αναφέρει πως «έφτασε η ώρα για τη μάχη των μαχών» με 24ωρες απεργίες και ολοήμερες καταλήψεις των γραφείων και του σταθμού «Στο Κόκκινο».
Θα το πούμε ακόμη μία φορά το κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ θα χρειαστεί να απογαλακτιστεί από τα media στα οποία γίνεται σοβαρή και σπουδαία δουλειά. Θα πρέπει να βρεθεί επιχειρηματίας να τα αναλάβει.
Συντονιστείτε στο νέο καθημερινό ένθετο που έκανε πρεμιέρα στο Δεύτερο Πρόγραμμα, τη Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2022, με τίτλο «Στιγμές Αρχείου», σε επιμέλεια και παρουσίαση Σιδερή Πρίντεζη, καθώς το 2022 είναι η χρονιά που το Δεύτερο κλείνει 70 χρόνια ζωής. Απολαύστε ωραίο ραδιόφωνο.
Το One του Ομίλου Αlter Εgo γίνεται το ελληνικό euronews. Όπως γράφτηκε στα Παραπολιτικά τα αρμόδια στελέχη του ομίλου έχουν μπει ήδη σε διαδικασία. Ο Γιάννης Μούτσος έχει αναλάβει ήδη την παρουσίαση του κεντρικού δελτίου ειδήσεων, η Στέλλα Στυλιανού του μεσημεριανού και ο Νικήτας Κορωνάκης του απογευματινού. Το πρόγραμμα του σταθμού θα περιλαμβάνει τους αγώνες της δεύτερης ομάδας του Ολυμπιακού, πρόσφατα ντοκιμαντέρ (BBC) και ροή βίντεο με ρεπορτάζ κατά το πρότυπο του Euronews. Το κανάλι, με το οποίο ασχολείται επισταμένα ο έμπειρος γενικός διευθυντής Ενημέρωσης του Mega, Σταμάτης Μαλέλης, είναι διαθέσιμο online στην πλατφόρμα Mega Play, στην Cosmote TV και στη Nova.
H Ντόρα Κουτροκόη και ο Αντώνης Φουρλής τελείωσαν από το πρωινό του ΣΚ στον ΑΝΤ1 που έπαιζαν απέναντι από τον Μάνεση. Ένα τράβηγμα της εκπομπής από τους Πρωινούς Τύπους που δεν τράβηξε. Απερίσκεπτες κινήσεις.
Διθυράμβους σήκωσε το Μουσικό Κουτί της ΕΡΤ1 με τους δύο σπουδαίους καλλιτέχνες που φιλοξένησε στο ειδικά διαμορφωμένο στούντιο της εκπομπής στις 5 Ιανουαρίου. Ο Νίκος Πορτοκάλογλου και η Ρένα Μόρφη υποδέχτηκαν τη Μαρία Φαραντούρη και τον Αλκίνοο Ιωαννίδη, σε μια από τις σπάνιες τηλεοπτικές εμφανίσεις τους. Η εκπομπή, δικαίως, χαρακτηρίστηκε από τις καλύτερες της ελληνικής τηλεόρασης. Συγχαρητήρια ΕΡΤ.
Επεκτείνεται και στο φορολογικό έτος 2022 η έκπτωση διαφημιστικών δαπανών των επιχειρήσεων
Με τροπολογία που κατατέθηκε στο νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας ρυθμίζονται θέματα αρμοδιότητας του υπουργείου Οικονομικών. Με το άρθρο 3 της τροπολογίας επεκτείνεται η προσαυξημένη έκπτωση διαφημιστικής δαπάνης επιχειρήσεων του άρθρου 22Γ του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος (Κ.Φ.Ε.) (ν.4172/2013) και για το φορολογικό έτος 2022.
Ορίζεται ότι η εν λόγω διαφημιστική δαπάνη εκπίπτει από τα ακαθάριστα έσοδα των επιχειρήσεων, κατά τον χρόνο της πραγματοποίησής της, προσαυξημένη κατά τριάντα τοις εκατό (30%) για το φορολογικό έτος 2022, υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις, με ειδική πρόβλεψη για τις επιχειρήσεις που είτε έχουν αναστείλει τη δραστηριότητά τους, είτε επλήγησαν οικονομικά, λόγω της εμφάνισης και διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19.
Η αξιολογούμενη ρύθμιση αφορά στις επιχειρήσεις που πραγματοποιούν διαφημιστικές δαπάνες στο φορολογικό έτος 2022
Η μειωμένη κατανάλωση στην αγορά λόγω της πανδημίας και κατ' επέκταση η μείωση του τζίρου των επιχειρήσεων επιβάλλουν την επέκταση της ισχύος του άρθρου 22Γ του ν. 4172/2013 (Α' 167) και στο φορολογικό έτος 2022.
Με την αξιολογούμενη ρύθμιση παρέχεται σε επιχειρήσεις που πραγματοποιούν διαφημιστικές δαπάνες το φορολογικό κίνητρο της προσαυξημένης έκπτωσης των διαφημιστικών δαπανών του άρθρου 22Γ του Κ.Φ.Ε., του ν. 4172/2013 (Α’ 167) και για το φορολογικό έτος 2022, λόγω των έκτακτων συνθηκών της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και της ανάγκης ενίσχυσης της αγοράς και των πληττόμενων επιχειρήσεων. Λογική κίνηση.
Στο άρθρο 58 ορίζεται η αναγνώριση των δαπανών για την απόκτηση δικαιώματος εισόδου και τοποθέτησης προϊόντων σε σημεία πώλησης στο εξωτερικό (listing fees, slotting fees), καθώς και των δαπανών προώθησης, προβολής, διαφήμισης και έρευνας αγοράς ως άυλο περιουσιακό στοιχείο - Τροποποίηση των παρ. 1 και 3 του άρθρου 18 του ν. 4308/2014. Στη παράγραφο «στ» ορίζεται οι δαπάνες που καταβάλλονται από τις επιχειρήσεις με έδρα την ημεδαπή σε εταιρείες του εξωτερικού, για την απόκτηση δικαιώματος εισόδου και τοποθέτησης προϊόντων σε σημεία πώλησης στο εξωτερικό (listing fees, slotting fees), καθώς και οι δαπάνες προώθησης, προβολής και διαφήμισης και οι δαπάνες έρευνας αγοράς, δύναται να αναγνωρίζονται ως άυλο περιουσιακό στοιχείο».
Έρχεται οσονούπω και η ρύθμιση για τα τέλη χρήσης της τηλεοπτικής άδειας.
Σχόλια