Άνοδο σημείωσαν για τρίτη συνεχόμενη χρονιά οι πωλήσεις της ελβετικής LeShop. Σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωση του κορυφαίου διαδικτυακού σούπερ μάρκετ της γερμανόφωνης αγοράς, οι συνολικές πωλήσεις της ανήλθαν στα 176 εκατ. ελβετικά φράγκα παρουσιάζοντας αύξηση 6,6% σε σχέση με το 2014.
Εξέλιξη πωλήσεων – Πηγή: LeShop
Η αύξηση οφείλεται κυρίως σε επενδύσεις που πραγματοποιήθηκαν στις υποδομές εξυπηρέτησης των πελατών – από τον περασμένο Οκτώβρη προσφέρει στενότερα χρονικά διαστήματα παράδοσης των παραγγελιών ενώ λειτουργεί και έντεκα σημεία Click & Collect για παραλαβή των παραγγελιών από τα φυσικά καταστήματα Migros, της μητρικής της εταιρείας, αυτή του Ομίλου Migros. Επιπλέον, η ίδια λειτουργεί και δύο Drive in- σούπερ μάρκετ.
Η LeShop συγκρίνει τις διάφορες δυνατότητες αγορών ως εξής:
Ενδιαφέρον είναι το στοιχείο ότι στα τέλη του 2015 το 40% των παραγγελιών προέρχονταν από τις κινητές συσκευές (Smartphone και ταπλετ).
Στη λίστα της iBusiness με τα 100 μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα της Ελβετίας για το 2015 η LeShop βρίσκεται στην έκτη θέση κατάταξης, ενώ ο ανταγωνιστής αυτής, η coopathome.ch βρίσκεται στην όγδοη θέση της κατάταξης.
Σχόλια