Το μπαράζ εξαγορών στην αγορά των Shopping Club – Flash Sales συνεχίζεται. Μετά την εξαγορά της Zulily από την QVC και της Vente-Exclusive.com από την Vente-Privee ήρθε η σειρά της HBC να ανακοινώσει την εξαγορά της Gilt έναντι 250 εκατ. δολαρίων. Η αποτυχία του Ομίλου Gilt, του πρωτοπόρου του επιχειρηματικού μοντέλου των Live Shopping Clubs (Flash Sales) στις Η.Π.Α, οφείλεται στην ανεπιτυχή ανεύρεση «αποκλειστικών» συνεργασιών και «ελκυστικών» προϊόντων.
Μέσω της παραπάνω εξαγοράς, η καναδέζικη Hudson's Bay Company (HBC) προτίθεται να αναπτύξει περαιτέρω τις πολυκαναλικές πωλήσεις τόσο της Gilt, όσο και της Saks Fifth Avenue, θυγατρική της HBC.
Παράλληλα, σε αναζήτηση αγοραστών/επενδυτών βρίσκεται το επίσης αμερικάνικο Shopping Club One Kings Lane, το οποίο προσφέρει πολυτελή αξεσουάρ επίπλωσης και προϊόντων διακόσμησης σπιτιού.
Με το μέλλον των Shopping Clubs αλλά και το μεγάλο πρόβλημα των -Mass Market- Ηλεκτρονικών Καταστημάτων και επιχειρηματικών μοντέλων, όπως αυτό των Deal Sites και Shopping Clubs είχα ασχοληθεί εκτενέστερα σε άλλο άρθρο μου (η σχετικότητα και η παγίδα της προσέγγισης πολλαπλών κοινών-στόχος). Το επιχειρηματικό μοντέλο των Shopping Clubs, σάς το είχα παρουσιάσει εδώ.
Σχόλια