NEWSFLASH...
The Unkeeper
ανάγνωση

The Unkeeper: Η πολύφερνη διαφημιστική νύφη, η προίκα και οι μνηστήρες

The Unkeeper: Η πολύφερνη διαφημιστική νύφη, η προίκα και οι μνηστήρες

Σφάζονται παλληκάρια στη ποδιά της Μαρίας της Πενταγιώτισσας – Nielsen.

Βομβαρδίζουν… με ΔΤ για τις πρωτιές τους οι τηλεοπτικοί σταθμοί ανάλογα με το πως τους συμφέρει. Όταν λέμε συμφέρει εννοούμε βέβαια τα διαφημιστικά πακέτα. Πάμε να δούμε τις πρωτιές τους:

Και το 2021, ο ΑΝΤ1 ήταν στην κορυφή της τηλεθέασης αποτελώντας ισχυρό αντίπαλο για τον ανταγωνισμό και σταθερή επιλογή για το τηλεοπτικό κοινό. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen για το διάστημα 01/01/2021 έως και 31/12/2021, ήταν πρώτο κανάλι, στο δυναμικό κοινό 18-54, στο σύνολο ημέρας, με μέσο όρο 12,8%.

Με πολύ σημαντικές πρωτιές ολοκληρώθηκε το πρώτο διάστημα της τηλεοπτικής σεζόν (Σεπτέμβριος 2021-Δεκέμβριος 2021) για το MEGA. Από την έναρξη του νέου προγράμματος, τον Σεπτέμβριο του 2021 οι τηλεθεατές επιβράβευσαν με την επιλογή τους τις εκπομπές και τις σειρές του MEGA και αυτό καταγράφεται στα στοιχεία τηλεθέασης. Το MEGA για την περίοδο Σεπτέμβριος 2021-Δεκέμβριος 2021 κατέκτησε την πρώτη θέση στην prime time ζώνη, στο σύνολο του κοινού, με ποσοστό 18,8%. Στη ζώνη προγράμματος υψηλής τηλεθέασης και δυνατού ανταγωνισμού το MEGA κυριάρχησε, ανεξαρτήτως κατηγορίας κοινού.

Το κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του Alpha έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού. Η προσέγγιση των θεμάτων που απασχολούν τον πολίτη, οι αποκαλύψεις του και τα αποκλειστικά ρεπορτάζ το έχουν αναδείξει ως την πρώτη επιλογή του τηλεθεατή για την ενημέρωσή του τα τελευταία χρόνια. Για 8η συνεχή σεζόν βρέθηκε στην κορυφή της τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό με ποσοστό 14,5%. Διπλή πρωτιά έδωσαν οι τηλεθεατές στο πρόγραμμα του σταθμού, ελληνικές σειρές, ψυχαγωγικές εκπομπές, παιχνίδια και σόου από την αρχή της σεζόν. Από 1 Οκτωβρίου μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου, Δευτέρα έως Κυριακή στο σύνολο της ημέρας, ο Alpha ήταν πρώτος με ποσοστό 13,7% τόσο στο δυναμικό κοινό όσο και στο γενικό σύνολο του πληθυσμού. Πρώτος τερμάτισε και στη ζώνη prime time με ποσοστό 15,6% στο δυναμικό κοινό.

Βρισκόμαστε λίγο μετά την εκπνοή του 2021 και ο τηλεοπτικός απολογισμός της χρονιάς δείχνει πως ο ΣΚΑΪ αποτελεί σταθερά για 5η χρονιά την πρώτη προτίμηση του τηλεοπτικού κοινού. Όπως αποτυπώνεται στους πίνακες τηλεθέασης σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Nielsen, o σταθμός βρίσκεται στην πρώτη θέση της τηλεθέασης στο γενικό σύνολο του πληθυσμού με ποσοστό 14,7%. Πρώτος ο ΣΚΑΪ την εβδομάδα 27 Δεκεμβρίου 2021- 2 Ιανουαρίου 2022 σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, με ποσοστό 14%.

Όπως γίνεται αντιληπτό έχουν ζορίσει τα πράγματα. Από την έναρξη της νέας σαιζόν ο σταθμός που καταποντίστηκε είναι ο ΣΚΑΙ (πόσο θα μετάνιωσε που έδιωξε τον Ανδρέου), αλλά με τον ερχομό του Survivor ελπίζει. Μάλλον με την ελπίδα θα μείνει διότι ο Σασμός και η Ελιά δεν θα τον αφήσουν να ανασάνει.

Τα 17 λεπτά της αλλαγής του Χρόνου με τον Σάκη Ρουβά, είδαν οι περισσότεροι θεατές του δείγματος της Nielsen με 1.126.465 τηλεθεατές στην ΕΡΤ1.

Βέβαια το OPEN είναι απέξω από όλο αυτό το πανηγύρι και οι λόγοι πολλοί. Εκεί θα χρειαστεί να παρθούν αποφάσεις.

Το STAR με το φθηνό σε κόστος πρόγραμμα δεν χρειάζεται να φωνασκεί, έρχεται και το master chef θα του βγούνε τα κουκιά.

Τα διαφημιστικά έσοδα για την τηλεόραση έχουν πάρει την ανιούσα ειδικά το τελευταίο τρίμηνο. Οι πληροφορίες κάνουν λόγω για αύξηση 25% για όλο το 2021. Αν βλέπαμε την κατάταξη των διαφημιζομένων είναι οι γνωστοί όπως πάντα, απλά θα προσθέταμε και τις εταιρείες ΒΕΤ.

Έρχονται στις οθόνες και οι Ράδιο Αρβύλα και όλοι ψάχνουν να ακούσουν μια συγνώμη. Αλλά ζέχνει τόσο πολύ η αρβύλα τους που θα καταποντιστούν.

Εντύπωση μας έκανε το σποτ της Καθημερινής για τις πρωτιές στην κυκλοφορία...

Στην εταιρεία Ariston Broadcast & Telecom Solutions κατοχυρώθηκε προσωρινά ο διαγωνισμός της ΕΡΤ για την προμήθεια των υπηρεσιών ψηφιοποίησης οπτικοακουστικού υλικού από παλαιά μορφότυπα βίντεο του αρχείου, έναντι ποσού 934.906,08 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Αυτός ο νόμος ν. 4876/2021 στο τέλος του έτους και τι δεν αναφέρει:

Στο άρθρο 148 του νόμου αναφέρεται ότι η «προσαυξημένη έκπτωση διαφημιστικής δαπάνης για τα φορολογικά έτη 2020 – 2021» επεκτείνεται και στο έτος 2022.

Το άρθρο 119 του νόμου τροποποιεί το άρθρο 2 του ν. 4339/2015 και αναφέρει:

«Το πρόγραμμα των παρόχων περιεχομένου επίγειας ψηφιακής τηλεοπτικής ευρυεκπομπής ελεύθερης λήψης εθνικής εμβέλειας όλων των κατηγοριών μεταδίδεται υποχρεωτικά σε υψηλή ευκρίνεια (HD), καθ’ όλη τη διάρκεια ισχύος της άδειας και ταυτόχρονα σε τυπική ευκρίνεια (SD) μέχρι και τις <Β> 30/6/2022, <Δ> εκτός αν αποδεδειγμένα δεν είναι τεχνικά εφικτή η εκπομπή σε υψηλή ευκρίνεια, οπότε το ως άνω πρόγραμμα δύναται να μεταδίδεται μόνο σε τυπική ευκρίνεια ανά περιοχές απονομής. Από την <Β> 1/7/2022 <Δ> μεταδίδεται σε υψηλή ευκρίνεια, εκτός αν αυτό αποδεδειγμένα δεν είναι τεχνικά εφικτό, οπότε το ως άνω πρόγραμμα δύναται να μεταδίδεται σε τυπική ευκρίνεια ανά περιοχές απονομής. Με απόφαση του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης οι ως άνω προθεσμίες δύναται να παραταθούν έως και <Β> 6 μήνες».

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr