Στα αποτελέσματα της οικονομικής χρήσης του 2014/2015 του Ομίλου METRO AG δημοσιοποιούνται, επίσης, τα οικονομικά στοιχεία της iBOOD καθώς και το κόστος απόκτησης αυτής από την Media-Saturn. Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω στοιχεία, η iBOOD έφερε 30 εκατ. ευρώ στο ταμείο της Media-Saturn έναντι 36,4 εκατ. ευρώ το 2014. Σε ό,τι αφορά το τίμημα εξαγοράς της, αυτό ανήλθε στα 20 εκατ. ευρώ.
Η iBOOD γιορτάζει φέτος τα 10 χρόνια λειτουργίας της, ενώ στα άμεσα σχέδια της είναι η επέκτασης της πλατφόρμας και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές.
Ίσως, λοιπόν, να δούμε την παραπάνω πλατφόρμα Live Shopping σύντομα και στην Ελλάδα, χάρη στη λειτουργία της Media Markt.
Στο αντίποδα, το αυθεντικό επιχειρηματικό μοντέλο του Live Shopping εφαρμόζει περίτεχνα μονάχα η meh (Μeh: Τζίρος 8 εκατ. δολάρια στον πρώτο χρόνο λειτουργίας της).
Σχόλια