Στον «αέρα» το ηλεκτρονικό κατάστημα της Zooplus στην Ελλάδα – αναζητά έναν Shop Coordinator eCommerce Greece
Στον «αέρα» βρίσκεται εδώ και λίγες μέρες το ηλεκτρονικό κατάστημα της γερμανικής Zooplus στην Ελλάδα. Μάλιστα, όπως έγινε γνωστό μέσω της ιστοσελίδας της, αυτή τη στιγμή αναζητά έναν Shop Coordinator eCommerce Greece (f/m) με έδρα την Γένοβα της Ιταλίας. Πριν έναν χρόνο ακριβώς, σας είχαμε ενημερώσει για την έλευση αυτής στην ελληνική αγορά.
Ο κορυφαίος αποκλειστικά διαδικτυακός παίκτης λιανικής πώλησης τροφών και αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα στην Ευρώπη, δημοσιοποίησε πρόσφατα τα οικονομικά αποτελέσματα του εννεαμήνου του 2015 (αρχείο PDF). Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω στοιχεία, οι ενοποιημένες πωλήσεις της ανήλθαν σε 511,0 εκ. ευρώ καταγράφοντας αύξηση 33% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2014. Παράλληλα, τα κέρδη προ φόρων (EBT) ανήλθαν σε 9,1 εκατ. ευρώ, έναντι 6,1 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου εννεαμήνου του 2014. Σύμφωνα με το πλάνο της διοίκησης, οι πωλήσεις της για το 2015 θα ανέλθουν στα 740 εκατ. ευρώ.
Η Zooplus δραστηριοποιείται σε συνολικά 24 χώρες, ενώ λειτουργεί μέσω συνεργατών 5 κέντρα Fulfilment σε τρεις ευρωπαϊκές χώρες.
Ένα επίσης ενδιαφέρον στοιχείο της Zooplus είναι τόσο η αναπτυξιακή πορεία των τακτικών πελατών της (3,3 εκατ. πελάτες) όσο και η εξέλιξη των αντίστοιχων επαναγορών (ποσοστό επαναγοραστών 94%).
Στον αντίποδα, ο τζίρος της Pet City στην Ελλάδα για το 2014 ανήλθε στα 27,5 εκατ. ευρώ (αρχείο PDF) ενώ αυτή λειτουργεί 50 φυσικά καταστήματα, τα περισσότερα εκ των οποίων στην Αττική.
Στο παρελθόν είχα αναφερθεί στους παράγοντες επιτυχίας της Zooplus, την εξειδίκευση και τη διεθνοποίηση. Ενώ παράλληλα είχα επισημάνει ότι μέσω του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου δεν υφίσταται μηχανισμός προστασίας της εγχώριας αγοράς.
Η Zooplus αποτελεί ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα αποκλειστικά διαδικτυακών παικτών που ταρακουνούν τις «παραδοσιακές» αγορές του συγκεκριμένου κλάδου.
Σχόλια