NEWSFLASH...
The Unkeeper
ανάγνωση

The Unkeeper: Έρχεται η χρονιά του ΤΙΚΤΟΚ

The Unkeeper: Έρχεται η χρονιά του ΤΙΚΤΟΚ

Καλό σου ταξίδι Γιώργο Κουβαρά!

Αυτές και είναι ανατροπές. Το TikTok, σύμφωνα με το με «Cloudflare Radar» του Cloudflare έχει πλέον ξεπεράσει την Google ως ο πλέον δημοφιλής διαδικτυακός προορισμός στον κόσμο. Μια εταιρεία που δεν είναι αμερικανική. Βέβαια τα διαφημιστικά έσοδά του καμιά σχέση με τους υπόλοιπους.

Αλήθεια πόσο «δημιουργικό» να ήταν το tip;

Υπάρχει αμφιβολία ότι το spot της Crunch με την Μαντώ και το Στοιχηματίζω έκανε μεγάλο buzz; Ασφαλώς όχι.

Όπως το αναφέραμε, το forum του ΑΝΤ1 ήταν ένα και το αυτό δηλαδή ένα λομπίστικο event που ο Κυριακού γνωρίζει.

Αρχές Γενάρη η Wind περνά στην United Media και το ερώτημα που τίθεται είναι τι θα γίνει με το διαφημιστικό λογαριασμό.

Ο Δημήτρης Γαλαμάτης, αναλαμβάνει γενικός γραμματέας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης. Μένει να αποδείξει την ικανότητα του προκατόχου του.

Οι Έλληνες στην πανδημία κλειστήκανε μέσα και είδαν πιο πολύ τηλεόραση

Μπορεί το διαδίκτυο να επελαύνει όσον αφορά το χρόνο που «ξοδεύουμε» μπροστά στις οθόνες κινητών και PC, ο χρόνος όμως μπροστά στις τηλεοπτικές οθόνες αυξήθηκε στην πανδημία τη σεζόν 2020 2021 σύμφωνα με την εικόνα που αποτύπωσε η εταιρεία Nielsen Measurements στο καθιερωμένο «Yearbook», που δημοσιοποιεί σε ετήσια βάση.

Συγκεκριμένα η έρευνα κατέγραψε τις ώρες που περνούν οι Έλληνες τηλεθεατές στις 5 και κάτι λεπτά… την ημέρα, χρόνος πρωτοφανής για την τελευταία πενταετία.

Με 310 λεπτά την ημέρα στο σύνολο του κοινού, ο χρόνος τηλεθέασης ξεπέρασε για πρώτη φορά τις 5 ώρες ημερησίως τη σεζόν 2020-2021.

Στο σύνολο του κοινού, ο χρόνος κατανάλωσης τηλεοπτικού περιεχομένου σε ημερήσια βάση ξεπέρασε για πρώτη φορά το φράγμα των 5 ωρών, ενώ αυξήθηκε σχεδόν κατά 50 λεπτά μέσα σε μία πενταετία!

Σύμφωνα με το Yearbook για τη σεζόν 2020-2021, ο μέσος ημερήσιος χρόνος τηλεθέασης από τον Σεπτέμβριο του 2020 έως τον Αύγουστο του 2021 διαμορφώθηκε στα 310 λεπτά στο σύνολο του κοινού, αυξημένη δηλαδή κατά 16 λεπτά σε σχέση με την προηγούμενη σεζόν (294), ενώ συνέχισε την σταθερά ανοδική πορεία των τελευταίων ετών, που αγγίζει τα 48 λεπτά σε σχέση με το 2016 όπου ο αντίστοιχος χρόνος ήταν 262 λεπτά.

Αντίστοιχα, στο κοινό ηλικίας 18- 54 ετών, ο χρόνος που διανύθηκε μπροστά σε ανοιχτό τηλεοπτικό δέκτη κατά μέσο όρο ήταν 249 λεπτά (έναντι 237 την προηγούμενη σεζόν), ενώ η μεγαλύτερη αύξηση καταγράφηκε στις γυναίκες ηλικίας 55+ με τον ημερήσιο χρόνο να εκτοξεύεται στα 487 λεπτά έναντι 460 την προηγούμενη σεζόν.

Πάμε να δούμε τα πρώτα 20 προγράμματα τη σεζόν 2020-2021, ως προς την τηλεθέαση μέσου λεπτού, κατά τη διάρκεια της τηλεοπτικής περιόδου.

Πρώτη η Παρέλαση στην EPT 1 (25.03.2021) με 21,0% καθόλου απίστευτο αν αναλογιστεί το θέμα των Rafale που πετάξαν στον αττικό ουρανό. Ακολουθεί το EURO 2020: ΙΤΑΛΙΑ-ΑΓΓΛΙΑ ANT1 (11.07.2021) με 20,2% άκρως εμπορικός αγώνας και στην τρίτη θέση οι ΑΓΡΙΕΣ ΜΕΛΙΣΣΕΣ ANT1 (21.01.2021) με 20,1% - (+147>1.172).

Ο κλασικός 65ος τελικός της ΓΙΟΥΡΟΒΙΖΙΟΝ ΕPT 1 (22.05.2021)με 19,7% στην 4η θέση. Τι φάση και αυτή των Ελλήνων τηλεθεατών με το διαγωνισμό αυτό;

Στην πέμπτη θέση το ριάλιτι SURVIVOR του ΣKAI ναι σε επεισόδιο του Φεβρουαρίου !!!! 21.02.2021 με 18,8% (+84>1.172) και ακολουθούν άλλα 2 ριάλιτι το MASTER CHEF του STAR (23.01.2021) με 18,1% (+48>1.172) και το THE VOICE OF GREECE του ΣΚΑΙ (22.11.2020) 17,1% (+14>1.172) στην 6η και 7η θέση αντίστοιχα.

Η έκπληξη της ελληνικής ταινίας στον ΑΝΤ1: ΕΥΤΥΧΙΑ ANT1 (18.12.2020) 16,9 % στην 8η θέση και το ριάλιτι του ΑΝΤ1 Η ΦΑΡΜΑ (12.03.2021) με 14,4% (+1>1.172) στην 9η θέση, ενώ στην 10η θέση πάλι ένας αγώνας του EURO 2020: ΑΓΓΛΙΑ-ΔΑΝΙΑ ANT1(07.07.2021) 14,2%.

Στις υπόλοιπες 10 δεν αλλάζει και πολύ το σκηνικό

11. ΜΗΝ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΤΗ ΜΟΥΡΜΟΥΡΑ ALPHA (31.12.2020) 14,2%

12. EURO 2020: ΙΤΑΛΙΑ-ΙΣΠΑΝΙΑ ANT1 (06.07.2021) 14,1%

13. ΡΟΛΑΝ ΓΚΑΡΟΣ EPT 1 (13.06.2021) 13,5%

14. EURO 2020: ΑΠΟΝΟΜΗ ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ANT1 (11.07.2021) 12,7%

15. GREECE'S NEXT TOP MODEL STAR (15.12.2020) 12,5%

16. ΟΚΤΩ ΛΕΞΕΙΣ ΣKAI (30.12.2020) 12,3% (+8>1.172)

17. EURO 2020: ΓΑΛΛΙΑ-ΓΕΡΜΑΝΙΑ ANT1 (15.06.2021) 12,1%

18. EURO 2020: ΓΑΛΛΙΑ-ΕΛΒΕΤΙΑ ANT1 (28.06.2021) 11,9%

19. ΡΟΥΚ ΖΟΥΚ ANT1 (25.12.2020) 11,8%

20. ΦΩΣ ΣΤΟ ΤΟΥΝΕΛ ALPHA (18.06.2021) 11,3%

Γίνεται αντιληπτό από το top 20 απουσιάζει το OPEN και βέβαια το MEGA. Πρώτος ο ΑΝΤ1 με 10 προγράμματα, να είναι καλά το EURO 2020 που σημαίνει πολλά ευρώ. Ο ΣΚΑΙ με 3 προγράμματα το ΣΤΑΡ με 2 προγράμματα ο ALPHA με 3 κα η ΕΡΤ1 με 2.

Για να δούμε ποιον σταθμό βλέπουν οι 18+ με υψηλή μόρφωση: ΣΚΑΙ κοντά στο 14% υποχωρώντας ελάχιστα σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, το STAR 13%, ANT1 12%, ALPHA 10%, OPEN 8%, MEGA7%, ΕΡΤ1 5%. Τα σχόλια δικά σας σε σχέση και με την τυπολογία των top20.

Να κλείσουμε με το ότι οι τηλεθεάσεις για τη νέα σαιζόν δείχνουν κάθοδο.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr