Στα πλαίσια της δικής της στρατηγικής Ηλεκτρονικού Εμπορίου (Η εξέλιξη της στρατηγικής Ηλεκτρονικού Εμπορίου των κατασκευαστών επώνυμων προϊόντων), η ισπανική Mango επεκτείνει το δίκτυο διανομής της στην Ευρώπη, λειτουργώντας το δικό της ηλεκτρονικό κατάστημα στην Amazon. Οι δύο εταιρείες συνεργάζονται ήδη από το 2010 στην αγορά των Η.Π.Α., ενώ η Mango έχει αναπτύξει αντίστοιχη συνεργασία και με την Zalando.
Συγκεκριμένα, δίνεται η δυνατότητα στους πελάτες της αγγλικής, της γερμανικής και της γαλλικής αγοράς (Ποιες ευρωπαϊκές αγορές Ηλεκτρονικού Εμπορίου αξίζουν πραγματικά) να ανακαλύψουν και να αγοράσουν ρούχα και αξεσουάρ της ισπανικής μάρκας, μέσω της πλατφόρμας της Amazon. Προς το παρόν, η πλήρη κολεξιόν της Mango είναι διαθέσιμη μόνο στην Αγγλία, ενώ, αντίθετα, στη γερμανική και τη γαλλική αγορά διατίθενται μονάχα η Mango Man, η Kids και η Violeta by Mango για τις εύσωμες γυναίκες. Σημειώνω ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις της Mango αντιπροσωπεύουν το 9,1% των συνολικών πωλήσεων.
Η Amazon έχει αναπτύξει αντίστοιχες συνεργασίες και με άλλα επώνυμες μάρκες ρούχων όπως την French Connection, την Tommy Hilfiger, την 7 For All Mankind, την Esprit, την New Look, την Levi's , την United Colours of Benetton, την Desigual και την Pepe Jeans, ενώ πρόσφατα λάνσαρε τις δικές της μάρκες ρούχων (Η Amazon λανσάρει δικές της μάρκες ρούχων).
Αναμφισβήτητα, τόσο η Amazon όσο και η Mango θα ανήκουν στους κερδισμένους του νέου τοπίου που θα έχει δημιουργηθεί στην αγορά του Ηλεκτρονικού Εμπορίου σε πέντε χρόνια από τώρα (E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι).
Σχόλια