NEWSFLASH...
neoecommerce
ανάγνωση

Η Feelter αποτυπώνει ζωντανά τη φήμη ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας στα ηλεκτρονικά καταστήματα

Η Feelter αποτυπώνει ζωντανά τη φήμη ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας στα ηλεκτρονικά καταστήματα

Στο παρελθόν, σάς είχα επεξηγήσει ότι οι αξιολογήσεις των πελατών είναι το καλύτερο επιχείρημα πώλησης (Το καλύτερο επιχείρημα πώλησης: Οι αξιολογήσεις των πελατών), ενώ παράλληλα σάς είχα παρουσιάσει τα διάφορα συστήματα αξιολόγησης προϊόντων-υπηρεσιών.

Μια ενδιαφέρουσα νέα εφαρμογή απεικόνισης αξιολογήσεων στα ηλεκτρονικά καταστήματα ανάπτυξε η ισραηλινή νεοφυής επιχείρηση feelter.com (via haaretz.com).

Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της παραπάνω έναντι πληρωμής υπηρεσίας έγκειται στο ότι αυτή συλλέγει και αξιολογεί, σε πραγματικό χρόνο, όλα τα σχόλια και μηνύματα στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Facebook, Twitter, Youtube, Pinterest, Google+, Yelp, κ.α.) σχετικά με τα προϊόντα-υπηρεσίες των συνεργαζομένων ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Feelter-1

Ειδικότερα, η Feelter απεικονίζει μέσω ενός συντελεστή (από το 0 έως 100) και με τη μορφή ενός παραθύρου, τη φήμη ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας (όπως π.χ. διαμονή σε καταλύματα) στα κοινωνικά δίκτυα, χωρίς να χρειάζεται να εγκαταλείψουν οι χρήστες το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα για να λάβουν την παραπάνω χρήσιμη πληροφορία. Αυτό φυσικά έχει ως αποτέλεσμα, τη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας του πελάτη (Customer Journey και ο χάρτης βελτίωσης της αγοραστικής εμπειρίας).

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr