Σύμφωνα με την έρευνα της Forrester Research "The B2B eCommerce Playbook For 2015", ο τζίρος των ηλεκτρονικών αγορών Β2Β στις Η.Π.Α. θα αγγίξει φέτος τα 780 δισ. δολάρια – ο παραπάνω τζίρος αντιστοιχεί στο 50% του συνολικού τζίρου του ηλεκτρονικού εμπορίου στις Η.Π.Α, ενώ για το 2020 εκτιμά ότι αυτός θα ξεπεράσει τα 1,13 τρισεκατομμύρια δολάρια.
Η παραπάνω αγορά χαρακτηρίζεται από τον υψηλό βαθμό συγκέντρωσης, καθώς σύμφωνα με την έρευνα της Internet Retailer "2016 B2B E-Commerce 300", το συνδυασμένο μερίδιο αγοράς των 300 μεγαλυτέρων Β2Β παικτών των Η.Π.Α. ανέρχεται σε 70% ήτοι 547,1 δισ. δολάρια. Μεταξύ αυτών βρίσκονται η Boeing, η General Motors, η Johnson & Johnson, η General Electric, η Nike, η ExxonMobil, η Grainger, η Staples Advantage, η 1-800-Flowers.com (Η FTD και η 1-800-Flowers.com μπήκαν στο κλαμπ των δισεκατομμυρίων μέσω εξαγορών και συγχωνεύσεων), η General Mills, η GiftBasketsOverseas και φυσικά η Amazon Business (H Amazon ανακαλύπτει εκ νέου τις Β2Β υπηρεσίες).
H Amazon Business κατέχει ήδη την 37η θέση στη λίστα της Internet Retailer των 300 μεγαλυτέρων Β2Β παικτών των Η.Π.Α.. Η ίδια ανακοίνωσε μάλιστα, ότι σύντομα θα δώσει στους εταιρικούς πελάτες της τη δυνατότητα να προσφέρουν πρόσθετες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας όπως εγγυήσεις προϊόντων, υπηρεσίες συντήρησης – εγκατάστασης – επισκευών καθώς και χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες για την παροχή συνταξιοδότησης.
Σχόλια