Πρόσφατα η Zalando αναθεώρησε ανοδικά (αρχείο PDF) τις προβλέψεις της για τον ρυθμό ανάπτυξη της για το 2015 στο 35% (2,989 δισ. ευρώ) από το 31%, κυρίως λόγω της αύξησης των επενδύσεων στη βιωματική εμπειρία των πελατών της. Σύμφωνα με την ίδια, οι ενοποιημένες πωλήσεις του ομίλου κατά το εννεάμηνο του 2015 αυξήθηκαν κατά 35% στα 2,084 – 2,094 δισ. ευρώ.
Απ' ότι φαίνεται, λοιπόν, η Zalando θα πετύχει τζίρο της τάξεως των πέντε δισ. ευρώ, πολύ γρηγορότερα απ' ότι αναμενόταν, θέτοντας ήδη τα θεμέλια για την περαιτέρω ανάπτυξή της (κατασκευή και λειτουργία τέταρτου ιδιόκτητου κέντρου Logistics, συνολικής εκτάσεως 130.000 τ.μ. – βλέπε αρχείο PDF).
Όσον αφορά μία πιθανή εξάπλωση της Zalando στην ελληνική αγορά, αυτό δεν φαίνεται να βρίσκεται στα (άμεσα) σχέδια της. Δείτε παρακάτω την απάντηση της Zalando στη σχετική ερώτησή μου.
@Stathis65 Danke für die Anfrage :)! Momentan konzentrieren wir uns stark auf die 15 Märkte, in denen wir bereits aktiv sind.
— Zalando_Press (@Zalando_Press) November 3, 2015
Η Zalando αναζήτησε τις ιδέες για τον σχεδιασμό του καινοτόμου επιχειρηματικού μοντέλου της, οδηγούμενη από τις ανικανοποίητες ανάγκες των πελατών της και θέτοντας τα σχετικά καίρια ερωτήματα προς αυτούς (Zalando: Ανέπτυξε το καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με βάση τις ανάγκες των πελατών της).
Σχόλια