Η πρωτοπόρος του επιχειρηματικού μοντέλου των Live Shopping Clubs (Flash Sales), η γαλλική Vente-Privee, απέκτησε το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της ανταγωνίστριας βελγικής ιστοσελίδας flash sales Vente-Exclusive.com. Το κόστος απόκτησης της εταιρείας, που δραστηριοποιείται τόσο στο Βέλγιο όσο και στην Ολλανδία και που στις αρχές του χρόνου είχε εξαγοράσει την επίσης βέλγικη Snapstore, δεν έγινε γνωστό.
Οι πωλήσεις της Vente-Exclusive.com για το έτος 2014 ανήλθαν στα 90 εκατ. ευρώ, ενώ για το 2015, η ίδια προβλέπει ότι ο τζίρος αυτής θα φτάσει τα 130 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τον ιδρυτής της Vente-Privee Jacques-Antoine Granjo, στρατηγική της είναι μετά την αποτυχία στην αμερικανική αγορά (Η Vente-Privee διακόπτει πρόωρα τη συνεργασία της με την American Express), η επικέντρωση στην ευρωπαϊκή αγορά και η πιθανή επέκταση αυτής στις βόρειες χώρες όπως την Δανία και τη Σουηδία. Στρατηγικό στόχος της Vente-Privee είναι 50% του τζίρου της (Vente-Privee: Χαμηλότερες των εκτιμήσεων οι πωλήσεις της για το 2014) να προέρχεται εκτός της γαλλικής αγοράς.
Η Vente Privee απαριθμεί πάνω από 20 εκατ. μέλη και δραστηριοποιείται σε οκτώ ευρωπαϊκές χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Αυστρία, Βέλγιο, Ολλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Μ. Βρετανία).
Σχόλια