Η Amazon λανσάρει πλατφόρμα χειροποίητων αντικειμένων με την επωνυμία "Handmade at Amazon".
Με την παραπάνω στρατηγική κίνηση, η Amazon όχι μονάχα εμπλουτίζει την κυρίαρχη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου με μια επιπλέον κατηγορία αλλά ανταγωνίζεται ευθέως αντίστοιχες πλατφόρμες DIY, όπως αυτών της Etsy και Dawanda.
Η παραπάνω πλατφόρμα θα προσφέρει τη δυνατότητα σε μικρούς και δημιουργικούς καλλιτέχνες καθώς και σε τεχνίτες και επιχειρήσεις, να πωλήσουν τις δημιουργίες τους και την ιστορία τους. Όπως και στις πλατφόρμες Etsy και Dawanda έτσι και η Amazon θέλει να προωθήσει την αγοραστική εμπειρία και την αφήγηση της μοναδικής ιστορίας (Συναισθηματοποίηση: Το ντοπάρισμα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου) των μοναδικών δημιουργιών.
Σχετικά με τις προϋποθέσεις συμμετοχής στην πλατφόρμα "Handmade at Amazon", αυτές είναι: Η επιχείρηση θα πρέπει να απασχολεί μέχρι και είκοσι άτομα. Ενώ εάν πρόκειται για συνεταιρική παραγωγή, αυτή δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει τα 100 μέλη. Ιδιαίτερα σημαντικό στοιχείο για την ποιότητα της πλατφόρμας είναι το γεγονός ότι τα προσφερόμενα προϊόντα θα πρέπει να έχουν φτιαχτεί ή να έχουν τελειοποιηθεί αποκλειστικά με το χέρι. Ενώ η παραγωγή των προσφερμένων αντικειμένων μπορεί να διαρκέσει μέχρι και τριάντα μέρες.
Για τη χρήση της πλατφόρμας η Amazon χρεώνει τους έμπορους με ένα μηνιαίο ποσό των 39,99 δολαρίων καθώς και μια προμήθεια της τάξεως του 12%. Έμποροι που δεν παράγουν εξατομικευμένα προϊόντα μπορούν να διαθέσουν τα προϊόντα τους στα Prime μέλη της Amazon, με την προϋπόθεση να κάνουν χρήση της υπηρεσίας Fulfillment (αποθήκευση και logistics) της Amazon.
Με την ανακοίνωση εισόδου της Amazοn στον τομέα των χειροποίητων προϊόντων, η μετοχής της Etsy σημείωσε κάμψη καθώς θα πρέπει να αντιμετωπίσει την ευφυέστατη Amazοn και την κυρίαρχη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο με 250 εκατ. πελάτες, έναντι 20 εκατ. της Etsy.
Σχόλια