Η αμερικανική εταιρεία λιανικού εμπορίου Williams-Sonoma κάνει δοκιμαστική χρήση του In-Video Shopping, μέσω μιας νέας τεχνολογίας της Youtube. Συνεργάτης της είναι η Visa, καθώς η παραπάνω εφαρμογή, της δίνει την δυνατότητα να προωθήσει την υπηρεσία της Online πληρωμών.
Κάνοντας κλικ σε ένα σύμβολο layer, εμφανίζονται τα προβεβλημένα προϊόντα. Ενώ πατώντας το πλήκτρο «αγόρασε το», ο χρήστης οδηγείται αυτόματα στο παραπάνω ηλεκτρονικό κατάστημα για να προμηθευτεί τα συγκεκριμένα προϊόντα.
Στο παρελθόν σάς είχα παρουσιάσει το In-Video Shopping, τη διαδραστική επανάσταση στο ηλεκρονικό εμπόριο.
Σχόλια