Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα πληροφοριακά συστήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι το SPHERE.IO της γερμανικής Commercetools. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα παρέχει
κατάλληλο API μέσω της οποίας επιτρέπει μέγιστη ευελιξία και λειτουργεί με όλες τις δημοφιλείς γλώσσες προγραμματισμού, ανεξαρτήτως καναλιού πώλησης.
Η παραπάνω υπηρεσία SaaS (Software as a Service) εμφανίζει υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης (πάνω από 100% αύξηση τους τελευταίους 12 μήνες) και υποστηρίζει τόσο B2C, όσο και B2B εφαρμογές. Ενώ η τιμολογιακή της πολιτική είναι ξεκάθαρη.
Την παραπάνω τεχνολογική εταιρεία εξαγόρασε πέρυσι ο γερμανικός Όμιλος REWE, ένας από τους μεγαλύτερους λιανέμπορους στην Ευρώπη με τζίρο 51,1 δισ. ευρώ. Η REWE ακολουθεί μια επιθετική στρατηγική στον τομέα ανάπτυξης νέων τεχνολογιών ηλεκτρονικού εμπορίου – επιχειρηματικών μοντέλων. Άλλωστε, δεν είναι τυχαίο ότι η ίδια δημιούργησε πέρυσι την REWE Digital, τα ηνία της οποίας έχει αναλάβει ο πρώην CIO της Tesco, JJ Van Oosten. Κυριότερος στόχος αυτού είναι να αποκτήσει την Επιχειρηματική Αριστεία στο μελλοντικό Εμπόριο (ιδιαίτερα στο eFood – βλέπε Rewe.de), έτσι ώστε η εταιρεία να παραμείνει επίκαιρη για τα επόμενα 20 με 30 χρόνια.
Σχόλια