NEWSFLASH...
neoecommerce
ανάγνωση

Wayfair και η στρατηγική της για την κατάκτηση της αγοράς επίπλου

Wayfair και η στρατηγική της για την κατάκτηση της αγοράς επίπλου

Η Wayfair, ο μεγαλύτερος διαδικτυακός έμπορας επίπλων και οικιακών ειδών στις Η.Π.Α. που πρόσφατα άντλησε 319 εκατ. δολάρια μέσω της δημόσιας εγγραφής της, παρουσίασε για πρώτη φορά τη στρατηγική της (αρχείο PDF).

Το κοινό-στόχος της είναι το γυναικείο φύλο (ηλικίας 35 – 65 ετών), με ετήσιο οικογενειακό εισόδημα τα 60.000 – 175.000 δολάρια.

wayfair_target-group

Ενώ ιδιαίτερα ενδιαφέρον στοιχείο της Wayfair είναι τόσο η αναπτυξιακή πορεία των πελατών της όσο και η εξέλιξη των αντίστοιχων επαναγορών. Υπενθυμίζω ότι τα παραπάνω επιτεύχθηκαν μέσω μιας ολοκληρωτικής μεταμόρφωσης.

Wayfair_scale-drives

Ενώ η αύξηση των διαφημιστικών δαπανών συνέβαλαν στην αύξηση των εσόδων ανά πελάτη.

wayfair_investment-in-adver

wayfair_investment-in-adver

wayfair_customer-economics

Για το 2ο14, η Wayfair εκτιμά ότι οι καθαρές πωλήσεις της θα ανέλθουν στα 1,2 δισ. δολάρια έναντι 916 εκατ. δολαρίων το 2013 (αύξηση 32%).

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr