Περισκόπιο της αγοράς: Όταν επιτυχία στηρίζεται στην αγάπη και όχι στη φιγούρα
Η επιτυχία δεν είναι το κλειδί για την ευτυχία. Η ευτυχία είναι το κλειδί για την επιτυχία. Αν αγαπάς αυτό που κάνεις, θα γίνεις πετυχημένος είπε ο Albert Schweitzer, 1875-1965, Γάλλος φιλόσοφος και Ιατρός.
Το αγαπούσε πολύ αυτό που ξεκίνησε να κάνει ο Ιωάννης Βοτσαρίδης, τότε το 1970, όταν ξεκίνησε τις «Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις Γιάννης Βοτσαρίδης ΕΠΕ». Η αγάπη του για αυτό του άνοιξε ορίζοντες.
Το 2021 είναι το έτος της Interlife
Ας γυρίσουμε το χρόνο πίσω. Ήταν 26 Ιανουαρίου 2021 που η μετοχή της Interlife εισήχθη στο Χρηματιστήριο Αθηνών. Είκοσι ένα χρόνια είχε να δει το Χρηματιστήριο Αθηνών να μπαίνουν νέες μετοχές ασφαλιστικής και να διαπραγματεύονται στο ταμπλό. Στις πέντε πρώτες ασφαλιστικές σε κερδοφορία και πωλήσεις. Πώς θα μπορούσε να πει κανείς κάτι διαφορετικό από το ότι σε κάθε βήμα επιτυχίας υπήρξε κάποιος που έπαιρνε αποφάσεις θαρραλέες; Η πένα του Διευθύνοντος Συμβούλου Ιωάννη Βοτσαρίδη, την Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2021, στην Θεσσαλονίκη στο ιστορικό λιμάνι της πόλης θα ανοίξει το Δεύτερο Κεφάλαιο της νεώτερης ιστορίας της. Το μέλλον θα συνδεθεί με το παρόν και το παρελθόν. Θα έχουμε να ακούσουμε πολλά για την Interlife και την ασφαλιστική αγορά στην Ελλάδα.
Η επιτυχία που στηρίζεται στην αγάπη και η επιτυχία που στηρίζεται στην φιγούρα
Άλλα τα χαρακτηριστικά της μίας και άλλα της άλλης. Μην έχουμε αυταπάτες η επιτυχία που στηρίζεται στην φιγούρα έχει διάρκεια. Αν είχε όλες αυτές οι καμπάνιες που γίνονται για την ημέρα της ιδιωτικής ασφάλισης κάτι θα είχαν κάνει. Οι επιχειρηματίες, οι επαγγελματίες, οι διοικήσεις των επιχειρήσεων, οι οικογένειες, οι ιδιώτες που έχουν να καλύψουν τις τρέχουσες ανάγκες δεν ταυτίζονται με αστροναύτες, με σεφ, ούτε συγχέουν ή παραλληλίζουν τους κινδύνους με τα υλικά μαγειρικής. Τα celebrities έχουν περιορισμένη χρονική διάρκεια, αφήστε που για μερικούς συμπολίτες μας μπορεί να μην είναι παραδείγματα προς μίμηση. Αλλά γιατί θα πρέπει να ταυτίσεις τις ανάγκες και τις επιθυμίες σου με τα celebrities; Ο σκοπός της ασφάλισης ποιος είναι;
Πώς μπορείς να αντιμετωπίσεις τον κίνδυνο με τα μέτρα και τα σταθμά κάποιου άλλου; Δικός σου είναι ο κίνδυνος! Και ας έχουμε κατά νου κάτι που μας διαφεύγει τελευταία και είπε ο Friedrich Hegel, 1770-1831, Γερμανός φιλόσοφος: «Το να είσαι ανεπηρέαστος από την κοινή γνώμη είναι η πρώτη και βασική προϋπόθεση για να επιτύχεις οτιδήποτε μεγάλο».
Γεννηθήτω το φως
Πάνε τα Επιμελητήρια, η Κεντρική Ένωση, οι Φορείς με δουλειά και οργάνωση να βάλουν τάξη στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση. Έχει επιτύχει πολλά ο Ιωάννης Χατζηθεοδοσίου, και το επιτελείο του. Η δημιουργία ασφαλιστών - όχι η δημιουργία εντυπώσεων παραμένει η μεγαλύτερη ανάγκη στον κλάδο. Ποιος όμως δημιουργεί ασφαλιστές: Μήπως, οι εταιρείες ή ο κάθε επαγγελματίας μόνος του (στο πρακτορείο του), τα Σωματεία, τα Επιμελητήρια ή όποιος φορέας εκπροσωπεί ασφαλιστές; Μέσα σε αυτή την πολυδιάσπαση εκπροσώπων μπορεί να περιμένει ο οποιοσδήποτε την οργανωμένη, συστηματική, στοχευμένη, προσηλωμένη ανάπτυξη νέων που θα προσεγγίσουν το χώρο μας;
Ίσως αυτό να ήταν έργο ενός ισχυρού συνδικαλιστικού φορέα της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, που θα μπορούσε να εκπροσωπεί κάθε επαγγελματία σε όλη τη χώρα και πλέον με άλλη δυναμική θα καθόριζε στοιχεία που αφορούν το μέλλον του κλάδου, διερωτήθηκε ο Δημήτρης Αναστασίου Συντονιστής Ασφαλιστικών Πρακτόρων Εταιρικού Δικτύου, Μέλος Δ.Σ. του Ε.Ε.Θ την ημέρα της ιδιωτικής ασφάλισης. Χρειάζεται η αγορά στο "πνεύμα" της ασφαλιστικής ιδέας, καθοριστικό ρόλο με πρωταγωνιστικά στοιχεία έχει το περίφημο Agency.
Η Θεσσαλονίκη και η Περιφέρεια
Μακριά από τα κέντρα λήψης αποφάσεων, η Θεσσαλονίκη και η Περιφέρεια με ζήλο και δουλειά συνετέλεσαν στην ανάπτυξη του κλάδου. Ο κομβικός ρόλος της πόλης και οι ασφαλιστικές της με οδηγό την Interlife δημιούργησαν συνθήκες σωστής εκπαίδευσης, στήριξαν τους θεσμούς και τις καταστάσεις.
Παράδοση στην ασφαλιστική αγορά, η Θεσσαλονίκη από το 1917
Στην πυρκαγιά της 18ης Αυγούστου 1917. Η μεγάλη πυρκαγιά της Θεσσαλονίκης άλλαξε τότε τον ρου της πόλης. Η πυρκαγιά έκαψε 9.500 σπίτια σε 1.000.000 m². Εβδομήντα χιλιάδες άτομα έμειναν άστεγα. Καταστράφηκαν οι εμπορικές, οικονομικές και διοικητικές υπηρεσίες, θρησκευτικά ιδρύματα, τα κέντρα μειονοτήτων και ότι αρχείο υπήρχε στην πόλη. Τότε 80 περίπου ασφαλιστές αποζημίωσαν χαμένες περιουσίες δίνοντας τόνο στην νέα εποχή.
Και η παράδοση συνεχίζεται καθώς σήμερα το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης έχει 1.660 Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές: Πράκτορες/ Συντονιστές.
Μία επένδυση σε ένα ασφαλιστικό προϊόν αποδίδει καλύτερο επιτόκιο
Και μια και μιλάμε για ζημιές και αποζημιώσεις. Μία από τις κύριες δεσμεύσεις της Eurolife FFH είναι να βελτιώνει τις υπηρεσίες προς τους ασφαλισμένους της. Για το λόγο αυτό, η εταιρεία προχωρά σε μια σημαντική αναβάθμιση της υπηρεσίας άμεσης αποζημίωσης κατοικίας, αναπροσαρμόζοντας το όριο του κόστους αποκατάστασης για ζημιές κατοικιών από 3.000 σε 10.000 ευρώ.
Σχόλια