Ακολουθούν 3 τρόποι που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε σημαντικά τις αλληλεπιδράσεις με τους συναδέλφους σας.
Η τηλεργασία σε συνδυασμό με τη διατήρηση υγιών σχέσεων σίγουρα αποτελεί μία πρόκληση. Και να για να καταφέρετε, θα πρέπει να προστατεύσετε την ψυχική υγεία τη δική σας και των συναδέλφων σας.
Ακολουθούν 3 τρόποι που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε σημαντικά τις αλληλεπιδράσεις με τους συναδέλφους σας.
Κάντε αξιολόγηση
Οι ψηφιακές συσκέψεις μπορεί να μην σας επιτρέπουν να δείτε την αλλαγή στη συμπεριφορά ή τη διάθεση των συναδέλφων σας. Με τόσα καθήκοντα σε επαγγελματικό και προσωπικό επίπεδο, μπορεί να χαθούμε στις σκέψεις και στις ανησυχίες μας.
Ένας τρόπος να δημιουργήσετε την ευκαιρία της επαφής είναι να καθιερώσετε μια συνάντηση, όπου θα αξιολογείτε την σωματική, συναισθηματική και πνευματική σας ευεξία, σε μία κλίμακα 1-5. Αυτή η συνάντηση μπορεί να είναι μικρή ή πιο μεγάλη σε διάρκεια, ανάλογα με τις ανάγκες της ομάδας και αποτελεί μία πολύ καλή ευκαιρία για τους συναδέλφους να αναφέρουν ζητήματα που υπό φυσιολογικές συνθήκες δεν θα γίνονταν γνωστά.
Ορίστε νέες ψηφιακές ρουτίνες και κανόνες της ομάδας
Για να καλλιεργήσετε μια κουλτούρα αποδοχής και ενσυναίσθησης, είναι κρίσιμο να καθιερώσετε τακτικά σημεία επικοινωνίας. Η απόσταση διευκολύνει τις παρεξηγήσεις, τις διαφωνίες και την στενοχώρια – ειδικά κατά τη διάρκεια online συνομιλιών και ψηφιακών meetings.
Από κοντά, είναι πιο εύκολο να διαβάσει κανείς τη γλώσσα του σώματος και να κάνει επεξηγηματικές ερωτήσεις. Στον ψηφιακό κόσμο, τα μηνύματα συχνά χάνονται στη μετάφραση και είναι όλο και πιο δύσκολο να ερμηνεύσουμε και να αξιολογήσουμε τις προτεραιότητες και τις συζητήσεις.
Γι’ αυτό το λόγο, η καθιέρωση ξεκάθαρων κανόνων της ομάδας αυξάνει την αποδοτικότητα μακροπρόθεσμα. Για παράδειγμα μπορείτε να καθιερώστε κάποιες «ενδείξεις» που διευκρινίζουν την προτεραιότητα εκείνων των καθηκόντων που είναι επείγοντα και απαιτούν άμεση προσοχή. Υπογραμμίστε ένα μήνυμα με ένα διαφορετικό χρώμα ή τοποθετήστε την λέξη «επείγον» πριν το μήνυμα για να το τονίσετε στα μέλη της ομάδας και απαντήστε αμέσως σε αυτού του είδους τα μηνύματα, για να μην περιμένουν οι συνάδελφοί σας απάντηση.
Αποτρέψτε το burnout και την εξάντληση της ομάδας αλλάζοντας τις αλληλεπιδράσεις σας
Αλλάξτε τις αλληλεπιδράσεις με τους συναδέλφους σας και αποκτήστε πιο ουσθαστικές σχέσεις. Μερικοί τρόποι για να βρείτε χρόνο για επικοινωνία είναι οι εξής:
- Κάντε διάλειμμα 10-15 λεπτά και παίξτε ένα σύντομα παιχνίδι μαζί
- Φάτε μαζί μεσημεριανό, ακόμα και εξ αποστάσεως
- Οργανώστε ομαδικές προπονήσεις και ενθαρρύνετε ο ένας τον άλλον στις προκλήσεις
- Ασχοληθείτε με τον ψηφιακό εθελοντισμό, όπως η δημιουργία καρτών για τους ασθενείς στα νοσοκομεία.
Η νέα μας καθημερινότητα είναι μια ευκαιρία να προσφέρουμε και να λάβουμε μεγαλύτερη υποστήριξη ο ένας από τον άλλον.
Αρχική δημοσίευση από Brenda Pak, Cofounder @ BackPac, στο www.thriveglobal.gr
Η αποστολή του Thrive Global είναι να τερματίσει την επιδημία του στρες και της εξουθένωσης προσφέροντας επιστημονικές, εφαρμόσιμες λύσεις που ενισχύουν την ευεξία και μαζί την αποδοτικότητα και σε βοηθούν να αλλάξεις πεποιθήσεις και συμπεριφορές και να περάσεις από τη θεωρία στην πράξη, διαμορφώνοντας νέες συνήθειες προκειμένου να κατακτήσεις την πολυπόθητη ισορροπία μεταξύ προσωπικής και επαγγελματικής ζωής.
Ιδρύθηκε από την Arianna Huffington στις ΗΠΑ το 2016 και, μέσα σε ένα χρόνο, κατάφερε να γίνει ο παγκόσμιος ηγέτης στα προγράμματα ευεξίας, έχοντας πελάτες που διακρίνονται για το εργασιακό τους περιβάλλον. Στην Ελλάδα λειτουργεί από το 2018 και είναι η πρώτη φορά που μια τέτοια καινοτομία έρχεται στην χώρα μας, σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, προσαρμοσμένη στα ελληνικά δεδομένα. Μάθε περισσότερα στο www.thriveglobal.gr.
Σχόλια