Η ProSiebenSat.1 συγκεντρώνει όλες τις στρατηγικές επενδύσεις της στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο στην 7Commerce
Ο γερμανικός όμιλος MME ProSiebenSat1 ανακοίνωσε πρόσφατα την ίδρυση της 7Commerce.
Κάτω από αυτό το νέο σήμα θα συγκεντρωθεί το σύνολο των στρατηγικών επενδύσεων της στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Ενώ αντίθετα, οι χρηματοοικονομικές συμμετοχές και οι εμπορικές συμφωνίες της (Media for Equity: Μοντέλο συνεργασίας για Media και Start-Ups) θα παραμείνουν στην αποκλειστική αρμοδιότητα της θυγατρικής Seven Ventures.
Το χαρτοφυλάκιο της 7Commerce απαρτίζεται από τις εξής τέσσερις ομάδες συμμετοχών:
1. Beauty & Accessories
brille 24.de (οπτικά – μετοχική συμμετoχή 21%), valmano.de (κοσμήματα-ρoλoγια – μετοχική συμμετoχή 100%), flaconi.de (αρώματα – μετοχική συμμετοχή 100%), amorelie.de (ερωτικά είδη – μετοχική συμμετοχή 75%)
2. Home & Living
moebel.de (έπιπλα – μετοχική συμμετοχή 50,1%)
3. Fashion & Lifestyle
stylight.de (ρουχισμός – μετοχική συμμετοχή 22%), gymondo.de (γυμναστική – μετοχική συμμετοχή 100%)
4. Travel (δείτε εδώ τις συγκεκριμένες συμμετοχές)
Σύμφωνα με τα πρόσφατα οικονομικά στοιχεία της ProSiebenSat1 για το 2014, το 21,25% (611 εκατ. ευρώ) των εσόδων του ομίλου προέρχεται ήδη από ψηφιακά μέσα και την ενασχόληση της με το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Ενώ ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι μέσω του πανευρωπαϊκού δικτύου της συνεργατών (μεταξύ αυτών και του Ομίλου ΑNTENNA) προτίθεται να αναπτύξει πανευρωπαϊκές μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου. Έτσι, στα πλαίσια της παραπάνω στρατηγικής εντάσσεται και η κοινή συμμετοχή των συνεργατών-τηλεοπτικών καναλιών στον διεθνή διαγωνισμό καινοτομίας «SevenVentures Pitch Day».
Όπως είχα αναφέρει στο παρελθόν, η διαφοροποίηση των εσόδων των MΜΕ πέρα από τα παραδοσιακά διαφημιστικά έσοδα πρέπει να μπει στην στρατηγική ατζέντα των διοικήσεων των ελληνικών ΜΜΕ, εάν θέλουν να επιζήσουν. Η ανάπτυξη των εργασιών θα έρθει κυρίως με την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου σε όλες τις μορφές του.
Δυστυχώς, οι Έλληνες εκδότες και καναλάρχες με καθυστέρηση είδαν για το που οδεύει η αγορά στη ψηφιακή εποχή και ότι το ηλεκτρονικό επιχειρείν αναδιαμορφώνει και την βιομηχανία των ΜΜΕ. Ενώ εκτός σπανίων περιπτώσεων, αυτοί ενασχολούνται με επιχειρηματικά μοντέλα και αγορές που δεν έχουν ενδιαφέρον.
Σχόλια